نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت مطالعات زمینه سایت آزاد شهر

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت مطالعات زمینه سایت آزاد شهر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

مطالعات زمینه سایت آزاد شهر طراحی معماری(5) در دهه 1340 بیشترین توسعه شهر مشهد در ابتدای خیابان طبرسی به سمت شمال و در امتداد خیابان احمد آباد و کوهسنگی به سمت غرب و جنوب غربی و همچنین در امتداد خیابان امام رضا(ع) به سمت جنوب بوده است در حالیکه در دوره قبلی رشد شهر تقریباً به صورت یکسان گرداگرد حرم مطهر امام رضــــــا(ع) توسعه یافته بود.
در دهه 50 توسعه شهر به سمت شــرق و غرب از شدت بیشتری برخوردار شده و در طی دهه گذشته نیز مطابق با پیش بینی های طرح جامع بیشترین توسعه به سمت غرب و شمالغرب و اراضی قاسم آباد صورت گرفت اما به صورت غیر اصولی وبدون برنامه ریزی توسعه بسمت شرق نیز در طی دهه مذکور ادامه داشت مساحت محدوده ساخت وساز شده شهرمشهد در سال 1370 نزدیک به 185 کیلومترمربع بوده است .
نقشه روند توسعه تاریخی مشهد هسته اولیه دهه1330 دهه 1340 دهه 1350 دهه 1360  1- مسکن1-1- مفهوم مسکن، سکونت و سکونتگاه   سکونت و سکونتگاه: «واژه سکونت.
مفهوم گسترده‌تری از مسکن دارد و منظور آن، مجموعه‌ای از فعالیت‌های زیستی خانوار است. فعالیت‌های زیستی خانوار، فعالیت‌های فردی- جمعی از یک سو و فعالیت‌های اجتماعی- اقتصادی را از سوی دیگر،‌ در بر می‌گیرد.» «مفهوم سکونتگاه، در برابر مسکن، محلی است که تمامی خدمات و تسهیلات ضروری برای بهزیستی خانواده را فراهم می‌سازد.
مانند بهداشت، فرهنگ، آموزش، روابط اجتماعی، بدون توجه به اهمیت و میزان انجام این خدمات.» 2-1- اهداف کلی مسکن در کشورهای جهان سوم «در میان کشورهای شرکت کننده در سمینار مسکن 1975دانمارک، عمده ترین اهداف کلی مسکن به ترتیب زیر بود: 1) اهداف کمی: میزان ساخت واحدهای مسکونی در طی یک بازه زمانی 2) اهداف کیفی: اهداف کلی مربوط به کیفیت مسکن های موجود 3) اصلاح و بهبود تاسیسات زیر بنایی اجتماعی: یعنی خدمات عمومی از قبیل مدارس، بیمارستان‌‌ها و مراکز مهد کودک 4) هدف‌های فیزیکی زیر بنایی: از قبیل منابع آب، فاضلاب و حمل و نقل‌ (که کمتر مورد توجه قرار گرفته بود.) 5) اصلاح محیط زیست: در موارد معدودی، به اصلاح محیط عمومی، یعنی هدفی کلی که عناصری از قبیل هوای پاک، فضای باز، میزان تحمل سر و صدا...
را شامل می‌شود، نیز اشاراتی شده بود. 3-1- سر‌مایه‌گذاری در بخش مسکن در ایران «در دوره‌های گذشته در ایران، سر‌مایه گذاری در بخش مسکن، تناسب لازم را با میزان سر‌مایه‌گذاری بخش‌های دیگر مانند صنعت و کشاورزی نداشته است و نسبت سر‌مایه‌گذاری در مسکن از نسبت سر‌مایه‌گذاری در صنعت و کشاورزی بالاتر بوده است.» 1-3-1- سیاست احداث مجتمع‌های مسکونی در برنامه‌های عمرانی برای اولین بار در ایران، در برنامه چهارم عمرانی کشور که در سال‌های 52-1348 اجرا گردید، در قسمت سیاست‌ها و خط مشی‌های اجرایی، یکی از اهداف، تشویق آپارتمان‌سازی و احداث مجتمع‌‌های مسکونی ذکر می‌شود.
همچنین، برنامه پنجم عمرانی که در سال‌های 56-1352 اجرا شد، در تداوم برنامه چهارم و با تاکید بر فعالیت‌های گسترده بخش خصوصی، صورت گرفت.
یکی از اهداف کلی بخش مسکن، بر«بهبود کیفی واحد‌های مسکونی» تاکید می‌نماید، ولی علیرغم تاکید بر این مطلب، اکنون که نزدیک به سی سال از تاریخ این طرح می‌گذرد، هنوز شاهد مشکلات وسیعی در زمینه کیفیت واحد‌های مسکونی در س

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مطالعات زمینه سایت آزاد شهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد