نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره زندگینامه هانیبال الخاص

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت درباره زندگینامه هانیبال الخاص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره زندگینامه هانیبال الخاص


پاورپوینت درباره زندگینامه هانیبال الخاص

 

فرمت فایل    power pointتعداد صفحات : 7   صفحه

 

 

 

●در ۱۳۰۹ از پدر و مادری آشوری در کرمانشاه به دنیا آمد
●در چهارده‌سالگی برای اولین بار توسط جوانی به نام آلکسی گیورگیز که نقاشی را در روسیه فرا گرفته بود، با رنگ و روغن آشنا شد
●بعدها نقاشی را به صورت جدی نزد استاد جعفر پتگر دنبال کرد
●سپس به آمریکا رفت. آنجا مشغول تحصیل در رشته طب شد، اما این رشته رها کرد و ابتدا فلسفه و سپس نقاشی خواند و در رشته ایلوستراسیون (تصویرسازی) لیسانس و فوق لیسانس گرفت.
●لخاص مى گوید:
●"بى پرده سخن گفته ام. دشمن زیاد دارم. دوستان شفیق بیشتر. بى پروا قدم هاى زیاد برداشته ام، پس اشتباه هاى بى شمار مرتکب شده ام. دروغ کم گفته ام و این حرف آخر بزرگترین دروغم است.
●چرا من که اپراى «فلوت سحرآمیز» موتزارت ر�ا گوش مى دهم این همه از آن لذت مى برم درحالى که از داستان و محتواى ادبى آن هیچ نمى دانم؟ من در مینیاتور همه مکاتب هنرى دنیا را دیده ام. مثلاً در «تذهیب» حاشیه مینیاتورها «آپ آرت» و ویکتور وازارلى را مى توان به وضوح پیداکرد. در «تشعیر» به سهولت مى توان سوررئالیسم و سالوادردالى ها را دید. در خود «نگارگرى» و در بعضى تک چهره هاى فراوانى که در مینیاتور ما هست، مى توان اکسپرسیونیسم نابى را یافت که اگر در ابعاد بزرگ آن را ببینیم به عنوان نمونه اى قدیمى و بسیارقدیمى تر از اکسپرسیونیسم آلمان قابل ارائه است. در پرداخت ظریف و دقیق نگارگرى ایرانى «پوانتلیسم» را با نقطه نقطه کردن هاى بسیار پرحوصله اى دیده ام. در منظره سازى هاى رؤیایى و شاعرانه برخى از مینیاتورهاى ایرانى نوعى «رومانتى سیسم» باشکوه و بى بدیل دیده مى شود. در آداب چگونگى جادادن عناصر در صفحه و در ساختارهندسى هر مینیاتور «کلاسیسیم» را مى توان به عیان دید."

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره زندگینامه هانیبال الخاص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد