نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 40 صفحه

ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی.
شکل 3-1 اصول سازمان استراتژی محور اصل1- توجه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی نقشه های استراتژی زیربنای برپایی روش ارزیابی متوازن مرتبط با استراتژی یک سازمان را فراهم میکند. -ساختن نقشه های استراتژی -نقشه استراتژی عبارت است از یک ساختار عمومی برای توصیف استراتژی -نقشه های استراتژی به سازمان ها کمک میکنند تا استراتژی خود را به شکلی منسجم یا یکپارچه سیستماتیک مشاهده کنند.
استراتژی گامی است در یک پیوستار -استراتژی گامی است در یک پیوستار منطقی که یک سازمان را از رسالتی سطح بالا (ماموریت) به کارهای انجام شده توسط کارکنان خط مقدم آن می رساند. -استراتژی در طول زمان شکل می گیرد و توسعه می یابد.
تا شرایط متحول تحصیلی بوسیله دنیای واقعی را پاسخ گوید.
شکل 2-3 توجه یک ماموریت به نتایج مورد انتظار استراتژی یک فرضیه است -مایکل پورتر زیربنای استراتژی را به عنوان فعالیت هایی توصیف میکند که یک سازمان انتخاب میکند تا در آنها برتری یابد. -جوهره ی استراتژی عبارت است از گزینش اجرای متفاوت فعالیت ها نسبت به رقبا، به طوری که موجب موقعیت ارزشی منحصر به فرد گردد. -روش ارزیابی متوازن به این پیش فرض استوار است که استراتژیک یک فرضیه است. -استراتژی به حرکت یک سازمان از جایگاه فعلی آن به جایگاهی مطلوب ولی نامطمئن در آینده دلالت دارد. -کلید پیاده سازی استراتژی: هر فردی در سازمان فرضیه های اتخاذ شده را بفهمد، منابع را با فرضیه ها همسو کنیم، فرضیه ها را به طور مستمر مورد آزمایش قرار دهیم، در زمان مقتضی سازمان را با آنها سازگار گردانیم.
شکل 4-3 تعریف روابط علت و معلولی استراتژی استراتژی از مضامین استراتژیک مکمل تشکیل میشود -مدیران ارشد تقریباً همیشه، استراتژی هایشان را به مضامین محوری متعددی تفکیک میکنند. -مضامین استراتژیک روشی جهت بخش بندی استراتژی به چند مقوله عمومی فراهم میسازد: 1-ایجاد امتیاز 2-افزایش ارزش های مورد نظر مشتری 3-کسب برتری عملیاتی 4-شهروند خوب بودن هر یک از مضامین استراتژیک یک ستون برای استراتژی می سازد.
شکل 5-3 معماری یک نقشه استراتژی استراتژی بین نیروهای متضاد توازن ایجاد میکند منظر مالی یک شرکت معمولاً هدف غالب واحدی را به عنوان شاخص بلند مدت موفقیت انتخاب میکند.
بعضی از هدف های غالب مالی مورد استفاده عبارتند از: -بازگشت سرمایه ROI (Return on investment) کسب بازده مالی ROCE (Return on Capital Employed) ارزش افزوده اقتصادی EVA (Economic value added) -EVA معادل سود خالص حسابداری پس از کسر هزینه است. -کسب و کارهایی با درآمدی بالاتر از هزینه سرمایه، برای سهامداران خود ارزش آفرینی میکنند. -کسب و کارهایی که دارای درآمدی پایین تر از هزینه سرمایه خود هستند، به ارزش مورد نظر سهامداران لطمه می زنند. -شرکت ها دو استراتژی اساسی رشد و بهره وری را به عنوان محرکه عملکرد مالی خود دارند.
-استراتژی رشد دارای 2 جز است: 1-ایجاد امتیاز: توسعه منابع جدید درآمد از بازارهای جدید، محصولات جدید یا مشتریان جدید 2-افزایش ارزش در رابطه با مشتری: تعمیق و توسعه روابط با مشتریان -استراتژی بهره وری دارای 2 جز است 1-بهبود ساختار بهای تمام شده: کاهش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم محصولات، استفاده از 2-بهبود بکارگیری دارا

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه بانک پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد