نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره پخش محصولات

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درباره پخش محصولات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 10

 

بهینه کردن سبد کالایی شرکتهای پخش

یعقوب بوژمهرانی

اساسا هدف هر مجموعه بازرگانی، فعالیت در جهت کسب سود با مناسب ترین حجم فعالیت و سرمایه گذاری است که شرکتهای پخش نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پس رعایت پاره ای نکات در تکمیل سبد کالایی شرکت ضروری است که به برخی از آنها اشاره می شود.دونکته مهم :الف : ایجاد ترکیب مناسب کالا در سبد کالایی شرکت به طور کلی یکی از وظایف شبکه های تخصصی توزیع و فروش ( شرکتهای پخش و سایر واسطه ها ) تبدیل سبد کالایی بهینه تولید کننده به سبد کالایی بهینه مشتری است. در همین راستا، شرکتهای پخش و سایر واسطه ها ایجاد سبد کالایی مناسب که بتواند بخش قابل توجهی ازنیازمندیهای مشتری را تامین کند مد نظر قرار می دهند. امروزه به منظور ایجاد سهولت در خرید مشتریان، شرکتهای پخش و سایر واسطه ها سعی دارند سبد نسبتا کاملی از محصولات مورد نیاز مشتریان را توزیع کنند.

ب : جلوگیری از شلوغی و حجیم شدن سبد کالایی شرکت تکمیل یا جور کردن سبد کالایی شرکت به معنی توزیع هر محصول با هر کیفیتی نیست ، زیرا معمولا هر مغازه بخش خاصی از کالاهای مورد نیاز خود را با توجه به سقف اعتباری شرکت و چک های پرداختی ، مارک و ترکیب کالاهای موجود در سبد شرکت پخش و ... می تواند از یک مجموعه پخش تامین کند.از سوی دیگر حجیم شدن سبد کالایی شرکت، هزینه‌های انبارداری، ضایعات‌، کنترل و ... شرکت را افزایش می‌دهد و معمولا در بلند مدت شرکت را در بازپرداخت وجه کالاهای خریداری شده با مشکل مواجه می‌کند. در این زمینه می‌توان به شرکتهایی اشاره کرد که بیش از 800 کالا را در سبد کالایی خود قرار داده اند، در حالی که کمتر از 20 درصد این کالاها دارای شرایط مناسب برای حضور در سبد کالایی این شرکتها هستند و بقیه کالاهای موجود، جز شلوغی سبد کالایی این شرکتها و مسائل پیامد آن فایده دیگری برای آنها ندارد .بنابراین شرکتهایی که به صورت علمی فعالیت می کنند، در تکمیل سبد کالایی خود موارد زیر را مد نظر قرار می دهند :

1 ) پرفروش بودن کالاهدف اصلی هر مجموعه پخش ، توزیع و فروش کالا در بخش قابل توجهی از بازار هدف است . پس پرفروش بودن کالای موجود در سبد کالایی شرکت چه از نظر نوع کالا و چه از نظر جایگاه مارک تجاری به منظور تامین هزینه های شرکت و ایجاد سود از مسائل اصلی در تکمیل سبد کالایی شرکت است . کالاهایی که دارای گردش پایین هستند جز شلوغی سبد کالایی و افزایش هزینه های انبار داری حاصل دیگری برای شرکت ندارند . متاسفانه در این مورد بسیاری از مجموعه های توزیع و فروش به دلیل نداشتن مطالعه کافی در مورد اندازه بازار، جایگاه مارک و ... برخی از محصولات را در سبد کالایی خود قرار می‌دهند که از نظر حجم فروش دارای توجیه اقتصادی نیستند و پس از مدتی با تحمل زیان این محصولات را از سبد کالایی خود حذف می کنند .

2 ) سود آوری کالا کالاهای موجود در سبد کالایی شرکت، علاوه بر پرفروش بودن ، باید دارای حاشیه سود مناسب برای شرکت باشند تا بتوانند موجبات سود آوری مجموعه را فراهم آورند که با توجه به نوع کالا ، جذابیت نام تجاری کالا در بازار ، حجم تقاضا برای کالا،تناسب حجم و قیمت کالا، میزان تخفیفات نقدی و حجمی در آن صنعت و ... متفاوت خواهد بود.

3 ) قابل رقابت بودن کالا با توجه به شدت رقابت در بازار محصولات مختلف و وجود شرکتهای تولیدی و توزیعی قدرتمند در صنایع مختلف، اساسی ترین عامل در انتخاب کالا برای تکمیل سبد کالایی، قابلیت رقابت کالا از جنبه های مختلف از جمله جایگاه نام تجاری ، قیمت کالا برای مغازه دار و مصرف کننده ، حاشیه سود برای مغازه دار ، مرغوبیت کالا و ... باتوجه بازار هدف شرکت پخش است. بنابراین تکمیل سبد کالایی شرکت بویژه برای بازار استراتژیکی مانند تهران که دارای شرایط خاصی نسبت به سایر شهر‌های کشور است باید با بررسیهای دقیق و الگوهای متفاوتی انجام شود.4 ) قابلیت شبکه توزیع شرکت پخش برای توزیع یک کالای خاصیکی دیگر از مسائل اساسی در انتخاب کالا برای تکمیل سبد کالایی شرکت، قابلیت توزیع کالا از طریق شبکه توزیع شرکت با توجه به نوع سبد کالایی، بازارهای هدف شرکت، محدودیتها و توانمندیهای شرکت، هزینه های توزیع آن و ... است.مثلا توزیع آب معدنی با توجه به شیوه توزیع آن ، هزینه های بالای توزیع ، کوتاه بودن دوره ویزیت آن با توجه به حجیم بودن بار و محدودیت فضای فروشگاهها و ... از طریق شبکه های توزیع اختصاصی امکان پذیر است، بنابراین قراردادن آن در سبد کالایی شرکتهای پخش فاقد توجیه اقتصادی است و تقریبا هیچ شرکت پخشی این محصول را در سبد کالایی خود عرضه نمی کند؛ مگر اینکه شبکه توزیع کالای شرکت مختص توزیع انواع نوشیدنی باشد.از سوی دیگر حجیم بودن این کالا و پایین بودن متوسط قیمت برای هر کیلو کالا، هزینه های توزیع شرکت را افزایش و کل سبد کالایی را تحت تاثیر منفی قرار می‌دهد. این مطلب بویژه در مورد محصولات سوپری صدق می‌کند .

5 ) دوره بازپرداخت وجه کالای خریداری شده در شرایط امروز بازار، یکی از مهمترین مسائل پیش روی شرکتها با توجه به شدت رقابت و ... دوره بازپرداخت وجه کالای خریداری شده توسط شرکت است.امروزه دوره بازپرداخت یکی از عوامل اساسی پیشبرد فروش شرکتها محسوب می شود که برای مشتریان نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است . البته ممکن است شرکت یک کالای استراتژیک را به صورت نقدی هم خرید کند، اما در هر حال دوره بازپرداخت یکی از عوامل اساسی در خرید و یا فروش کالا محسوب می شود.لازم به توضیح است که در بازار امروز ، مشتری، طولانی تر بودن دوره باز پرداخت وجه کالای خریداری شده را در محاسبه میزان سود آوری کالا لحاظ می کند.

 

اعطا نمایندگی به شرکتهای پخش معتبر

اعطا نمایندگی به شرکتهای پخش معتبر گروه کاخانجات پرمیس ، تولید کننده انواع نان و کیکهای مغز دار شرکتهای معتبر و مجهز پخش مواد غذایی را دعوت به همکار ی بابت فروش مینماید

مشــخــصــات آگــهــی

نــام:

احد حیدری

ایمــیل:

احد حیدری

تلفن:

موقعیت:

تهران

آدرس:

قیمت:

تایخ ثبت آگهی:

 پنجشنبه 14 شهریور 1387

تاریخ انقضای آگهی:

 شنبه 13 مهر 1387

*قابل توجه شرکتهای پخش*ماالشعیر-ابمعدنی-نوشابهشرکت تولیدی سولار با حدود یک دهه سابقه در زمینه تولید-توزیع و صادرات مواد غذایی در نظر دارد در شهرهای فاقد نمایندگی به افراد واجد شرایط نمایندگی اعطا نماید.

نام:

مهندس کاردان

بدینوسیله به اطلاع می رسانیم که شرکت بازرگانی پارس برفین توس، نماینده تعداد قابل توجهی از محصولات آرایشی و بهداشتی ساخت کشور آلمان در منطقه خاورمیانه می باشد.تمامی محصولات این شرکت دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت می باشد. کلیه این محصولات تولید شده جهت مصرف در بازار اروپا بوده و تحت بالاترین استانداردهای کیفی و بهداشتی تولید میشود.با استفاده از این محصولات، کیفیت و سلامت را تجربه کنید.این شرکت جهت فروش محصولات خود در ایران و کشورهای منطقه، نماینده فعال می پذیرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:تلفنهای تماس :تلفکس : 8793698 -0511محمد بختیاری :09354716037تلفن : 8787493 – 0511

ارائه خدمات B2B جهت تولید کنندگان و شرکتهای پخش

 

امروزه استفاده از فناوری های نوین و ابزارهای پرداخت الکترونیک، باعث گردیده تا ارتباط بین کسب و کارها آسان تر شود و با استفاده از مبادلات الکترونیک، دقت و سرعت، افزایش یافته و هزینه های سربار کاهش می یابد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در راستای برنامه استراتژیک و ماموریت خود، پس از ایجاد شبکه ارتباطی بین فروشندگان کالا و خدمات و دارندگان کارت (B2B)، اکنون تبادلات مالی بنگاه با بنگاه (B2B) را نیز امکان پذیر ساخته است

ایجاد شبکه الکترونیک توزیع، از جمله خدمات جدیدی است که ارتباط مالی بین فروشندگان کالا و خدمات از یک سو و تامین کنندگان کالا از سوی دیگر را تسهیل کرده است. 

فروش حبوبات از طریق شرکتهای پخش

 

شرکت تهیه و بسته بندی مواد غذایی و حبوبات خوش چین سعید با مجوز از صنایع و معادن و شماره ثبت : 1692جهت فروش محصولات خود از کلیه شرکت های پخش مواد غذایی در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید با ما تماس بگیرید. فاکس : 08512247341 تلفن : 08512247342 همراه مدیر عامل:09188527479آدرس : ملایر میدان امام ابتدای خیابان شهدا پاساژ امین طبقه اول پلاک9 ایمیل : mahya262_1385@yahoo.com

فروش حبوبات از طریق شرکتهای پخش

شرکت تهیه و بسته بندی مواد غذایی و حبوبات خوش چین سعید با مجوز از صنایع و معادن و شماره ثبت : 1692جهت فروش محصولات خود از کلیه شرکت های پخش مواد غذایی در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید با ما تماس بگیرید. فاکس : 08512247341 تلفن : 08512247342 همراه مدیر عامل:09188527479آدرس : ملایر میدان امام ابتدای خیابان شهدا پاساژ امین طبقه اول پلاک9 ایمیل : mahya262_1385@yahoo.com

قابل توجه شرکتهای پخش مواد غذایی 

از کلیه شرکتهای پخش مواد غذایی که مایل به اخذ نمایندگی محصولات غذایی آیدا بین الملل می باشند خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات از نحوه اخذ نمایندگی با ماتماس بگیرند.0312329120103123291202 فاکس031232912030312329124009133195907 مهندس نصر09133256471 مهندس جعفریبا تشکرشریفیwww.aidafoodco.com

در راستای نوین‌سازی شبکه‌های توزیع و به منظور شناسایی، ساماندهی و نظارت بر نحوه فعالیت شرکت‌های پخش کالا در کشور، دستورالعمل‌ ساماندهی شرکت‌های پخش در دستور کار سازمان‌های بازرگانی سراسر کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی با هدف پخش کالا و زمان و مکان مناسب با قیمت‌های یکسان و با کیفیت مطلوب در سطح کشور و با رعایت درصدهای سود تایید شده از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و هیات عالی نظارت در راستای تامین حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان‌های بازرگانی موظف شدند طی دستورالعملی جامع نسبت به ساماندهی شرکت‌های پخش اهتمام ورزند.

بر اساس این دستورالعمل‌ شرکت‌های پخش، شرکت‌هایی هستند که با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مورد نیاز خرید، نگهداری و حمل کالا (غذایی، بهداشتی، آرایشی و شوینده‌ها و داروها و مواد بیولوژیک دامپزشکی) را از مبادی تولید و یا واردات تهیه و بلاواسطه به واحدهای خرده فروشی در محل این واحدها تحویل دهند.

این در حالی است که فروش مستقیم هر گونه کالا توسط شرکت‌های پخش به مصرف‌کننده نهایی (به استثنای واکسن‌های دامی و طیور) ممنوع است.

در این دستورالعمل آمده است: صدور مجوز برای پخش سایر کالاها منوط به بررسی و تایید کارگروهی مرکب از دفتر توسعه بازار کالا و خدمات و نظارت بر استانداردهای مصرف (حوزه تابعه معاونت توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی) که تحت عنوان "دفتر توسعه بازار" در این دستورالعمل نام برده شده است، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان بازرگانی استان مربوط و دستگاه‌های ذی‌ربط خواهد بود.

در بخشی از تبصره 2 ماده 2 دستورالعمل‌ مذکور شرکت‌های پخش کالا را براساس محدوده فعالیت و گستردگی منطقه تحت پوشش به 3 دسته شرکت‌های پخش استانی، شرکت‌های پخش منطقه‌ای و شرکت‌های پخش سراسری با شرایط و ویژگی‌های خاص خود تقسیم کرده است.

از موارد حائز اهمیت مندرج در دستورالعمل مزبور، اخذ مجوز فعالیت‌ توسط تمامی شرکت‌ها پخش منطقه‌ای و سراسری در کشور از دفتر توسعه بازار است و این در حالی است که تایید و صدور مجوز فعالیت شرکت‌های پخش استانی با هماهنگی دفتر مذکور به عهده سازمان بازرگانی استان مربوط


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره پخش محصولات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد