نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت اخلاق عدالت رفتار منصفانه در مدیریت منابع انسانی

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت اخلاق عدالت رفتار منصفانه در مدیریت منابع انسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 18 صفحه

اخلاق ، عدالت ، رفتار منصفانه در مدیریت منابع انسانی به نام خدا توضیحات : 1) توضیح خواهیم داد رفتار اخلاقی در محیط کار چیست : 2) عوامل شکل دهنده به رفتار اخلاقی در محیط کار 3) تاثیرات مدیریت بر رفتار های اخلاقی 4) آموزش اخلاق آیا ممکن است؟
در این فصل چی میخواهیم بفهمیم مقدمه: سیستم جدید جدول برنامه ریزی کارکنان که توسط فروشگاه های زنجیره ای wal mart برای اولین بار به کار گرفته شد . محاسن و معایب این طرح: تصمیمات اخلاقی درگیر با 2 موضوع می باشد: بیشتر مردم معتقد هستند که قضاوت های اخلاقی بر اساس مکان و جایگاه متفاوت میباشد .
در واقع یک رفتار که از نظر اخلاق مورد قضاوت قرار میگیرد در یک جا ممکن است مثبت ارزیابی شود در جای دیگر منفی ارزیابی شود.
تعریف اخلاق : زمانی که یک تصمیم بر اساس قانون گرفته میشود ممکن است اخلاقی نباشد .
پس اخلاق و قانون 2 قابل تفکیک میباشند. تعریف دیگری که از اخلاف در این قسمت میشود داشت اینست که: تصمیمات که نمایش میدهد مقاومت و پایداری افراد در مورد یک سری مسائلی که چیزی جدا از قانون باشد اخلاق و قانون: عدالت سازمانی: اخلاق ،رفتار منصفانه ، عدالت عوامل شکل دهنده به رفتار اخلاقی به نظر شما کدام یک تاثیر بیشتر دارد؟
تعریف کدهای اخلاقی : یادآوری میکند استاندارد های که کارفرمایان انتظار دارند کارمند هایشان به آن ها وفادار باشند عموما در ایالات متحده همه نیازمند داشتن این کدهای اخلاقی هستند. داشتن این کد های اخلاقی آیا ضمانتی برای رفتارهای اخلاقی است؟
پلیس و کدهای اخلاقی تعریف: در واقع ارزش های نهادین ، سنت ها و رفتارهای مشترکی است که یک شرکت آنها را به عنوان ارزش و اعتقادات پایه ای خود در نظر میگیرد مثال شرکت هواپیمای jetblue که بنیان گذار این شرکت گفت:“ ما همه با هم هستیم ” فرهنگ سازمانی 1: انتظارات روشن : 2: استفاده کردن از نماد و علامت: 3:مهیا کردن حمایت های عینی: 4: استفاده از داستان: 5: سازمان دادن به مراسم و تشریفات: نقش مدیران : آیا تنها کسب و کارهای بزرگ با مشکلاتع اخلاقی روبه رو هستند؟
چه تحقیقاتی صورت بعمل آمده؟
گام های اساسی برای کسب و کارهای کوچک تا اخلاق را در محیط کار بهتر اجرا کنند؟
اخلاق در کسب و کارهای کوچک مدیریت منابع انسانی و فعالیتهای مرتبط با اخلاق نقش مدیریت منابع انسانی در انجام دادن اخلاق ، عدالت و رفتار منصفانه چیزی که مسلم است این است که اگر با کارمند خود با انصاف رفتار کنیم، رفتارهای اخلاقی شکل می گیرد و این باعث افزایش تعهد ، بالا رفتن خشنودی در سازمان و افزایش حمایت از کار فرمایان برای رسیدن به اهدافشان می شود. رفتار ناعادلانه چیست؟
علت رفتارهای ناعادلانه چیست؟
چرا باید با کارکنان منصفانه رفتار شود؟
سه عملی که به درک ما برای فهم رفتار منصفانه کمک می کند ارتباطات مقابل راهکارهایی برای منصفانه به نظر رسیدن تصمیمات سرپرستان سؤال بپرسید و با دقت گوش فرا دهید واکنش و عکس العمل های تدافعی را کنار بگذارید با تدبیر و احترام بیانات آشفته را نظم دهید تقاضا کنید که چه کمکی می توانیم بکنیم اگر کارمند بخواهد نظر شما را عوض کند، دلایلش را بخواهید خطوط راهنمای عدالت محوری سرپرستان کارفرمایانی که م

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اخلاق عدالت رفتار منصفانه در مدیریت منابع انسانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد