نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

به نام خداحسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی 2- بحث قبلی 1-2 مدیریت حسابداری استراتژیک عمده نقش‌های هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیک سرمایه گذاری استراتژیک و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیک بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و کارت نشان متوازن بودند .
یافته‌های دیک وود نشان می دهد که کاربرد حسابداری بطور ادواری با محیط بیرونی عملکردهای شرکت از جمله اطلاعاتی در باب برنامه‌ها و عملکرد رقیب سرو کار دارد .
رد در نیوزیلند بر قضیه‌ای تاکید دارد تا فنون SMA را در ارقام حسابداری معین و بوسیله مدیران حسابداری تعیین شدند .
ویکسون یافته‌های مشابهی در قضیه مطالبه بریتانیا دارد دنت قویاً برتحقیق تفسیری تداخل میان حسابداری و استراتژی تاکید دارد در هر مقوله حسابداری واستراتژی را از دیدگاه اکولوژیکی معین می کند که استراتژی‌ را بصورت برآیند تضاد سازمانی می داند .
آرنز مطالعه تفسیری را معین می کند که مداخلات استراتژیک مدیریت حسابداری را بررسی می کند جارونپا بر آورد جالبی از مدیریت حسابداری ، استراتژی در شرکت تکنولوژی فنلاند مهیا می‌کند.
2-2 حس سازی سازمانی که مهم‌ترین سوالات مرتبط با SMA در سازمانها برای کمک به تصمیم‌گیری استراتژیک و استفاده از حسابداری در سازمان برای ایجاد تصمیمات تاکید دارند حس سازی بصورت پروسه دو جانبه ایجاد و تفسیر دنیای اجتماعی تعریف شد ، در قضیه مطالعه حسن و گوله ، حس سازی بصورت درک وضعیت آگاه شد .
و شناخت روند سازمان و اتخاذ تصویر است دانت و ویک به تفسیر بصورت پروسه تبدیل رویدادها ، توسعه مدل‌ها برای درک گرد آوری معنا و ایجاد مفاهیم مفهومی تاکید دارند .
و یک حس سازی رااز تفسیر جدا می کند Glole تاکید دارد که حس سازی و تاثیر ، پروسه‌های مستقل و دو جانبه طی ارائه تغییر استراتژیک هستند بولاند ، مطالعه تجربی حس سازی داده‌های حسابداری مدیران را بررسی می کند .
3- روش شناسی 1-3 روش شناسی تئوری بنیادین پارک و دانی تاکید دارند که فراتر از تمرکز صرف برتوصیف فعالیتهای حس سازی اعضا و ارتباطات هدف این تئوری ، ترکیب ادراک محققان وتلاش بر توسعه چارچوبهای تفسیری با معرفی سازه‌ها و پروسه‌هاست .
Lye نیز کاربرد آنرا بصورت روشی ارزشمند تحقیق در تلاش بر درک سازه اجتماعی حسابداری می‌داند گودارد و عبدالرحمن نیاز به اصول حسابداری در سازمانهای مذهبی درمانی را بررسی می‌کنند 2-3 روشهای تحقیق برای پاسخ به سوالات تحقیق ،‌قضیه مطالعه اقتباس شد شرکت یک نهاد چند ملیتی بزرگ در آلمان است که سطح محصولات مواد شیمیایی آن در بر دارد .
در سال 2000 برگشت سرمایه 13 میلیون یورویی و دارای 000/60 کارمند بود که در 5 بخش بزرگ گسترده بودند .
4- قضیه مطالعه مدیریت حسابداری در آلمان با اصطلاح کنترل گرد مدیران حسابداری را کنترلر می‌نامند.
شرکت مستقیماً تحت نظارت هیئت مدیر و CFO, CEOC متصل است بخش حاوی تجارتهای مرتبط،هدف بندی مشتریان و شرکتهای صنعتی است بخش B بر لوازم آرایشی و بهداشتی با هدف‌بندی مستقیم مشتریان سروکار دارد .
تئوری بنیادین تحلیل داده‌ها داده‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از روندهای کد بندی پیشنهادی بو

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد