نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت فیلتر ها در فتوشاپ 16 اسلاید

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت فیلتر ها در فتوشاپ 16 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع تحقیق: فیلترها فیلترهای Distort در Photoshop تصویر اولیه اکنون تاثیر هریک از این فیلترها را بر روی تصویر زیر مشاهده می‌کنیم این فیلتر جلوه مه آلود ملایمی از رنگ پس زمینه را به تصویر اعمال می کند که موجب درخشندگی تصویر میگردد که می توان این تنظیمات را کنترل کرد.
Diffuse Glow Displace از این فیلتر برای ادغام کردن تصویر بر روی تصویر دیگر مورد استفاده قرار می‌کنند.
Glass این فیلتر حالت شیشه مات را به تصویر القاء می کند که می‌توان با تنظیم متغیرهای آن جلوه مطلوب را به دست آورد.
Ocean Ripple این فیلتر باعث جلوه ای می شود که به نظر تصویر در زیر آب غوطه ور می‌باشد.
Pinch این فیلتر باعث ایجاد موج در تصویر می گردد.
Polur Coordinates این فیلتر باعث می شود که تصویر حالت دورانی به خود گیرد.
Ripple این فیلتر جلوه ای را به تصویر القاء می کند که تصویر در زیر آب به نظر می رسد.
Shear این فیلتر موجب پیچش بصورت افقی در تصویرمی‌گردد که می توان مقدار آن را از طریق کادر مکالمه ای و خط موجود در آن تنظیم کرد.
Spherize این فیلتر موجب ایجاد بر آمدگی ویا فرورفتگی در تصویر می گردد.
Twirl استفاده از این فیلتر باعث پیچش در تصویر می گردد که مقدار آن را می توان از طریق لغزنده های مو جود تغییر داد.
Wave این فیلتر با عث ایجاد موجهای دریائی بر روی تصویر می گردد.
Zig Zag این فیلتر باعث ایجاد حالت گردآب مانند در تصویر می گردد.
.

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت فیلتر ها در فتوشاپ 16 اسلاید

سیستم های تولید انعطاف پذیر

اختصاصی از نیک فایل سیستم های تولید انعطاف پذیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 55

 

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران مرکز

عنوان :

سیستم های تولید انعطاف پذیر

استاد :

جناب آقای دکتر سید محمد سید حسینی

دانشجو:

احمد دره کردی

بهار 1385

مقدمه

در جهان صنعتی امروز، به تولید به عنوان یک سلاح رقابتی نگریسته می شود و سازمانهای تولیدی در محیطی قرار گرفته اند که از ویژگیهای آن می توان به افزایش فشارهای رقابتی، تنوع در محصولات، تغییر در انتظارات اجتماعی و افزایش سطح توقع مشتریان اشاره کرد. محصولات در حالی که باید بسیار کیفی باشند، تنها زمان کوتاهی در بازار می مانند و باید جای خود را به محصولاتی بدهند که با آخرین ذائقه، سلیقه و یا نیاز مشتریان سازگار هستند. بی توجهی به خواست مشتری و یا قصور در تحویل به موقع ممکن است بسیار گران تمام شود. شرایط فوق سبب گردیده تا موضوع اطلاعات برای سازمانهای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار شود. از طرف دیگر، آخرین بررسیها حاکی از آن است که استراتژی رقابتی مبتنی بر بازار خود نیز به تدریج در حال گذر است وچشم انداز استراتژیک رقابت در آینده مبتنی بر منابع خواهد بود. به عبارت دیگر در حالی که شرکتها امروزه موفقیت را در تبعیت و استفاده درست از قوانین، فرصتها و شرایط دیکته شده توسط بازار می دانند، استراتژی مبتنی بر منابع بر این موضوع تاکید دارد که منفعت و موفقیت بیشتر با اتکا بر مزیتها و منابع منحصر به فرد و قابل اطمینان شرکت و سرمایه گذاری به منظور توسعه و حفاظت از آنها حاصل خواهد شد.

البته منابع تولیدی مورد نظر تنها شامل سرمایه، زمین، ماشین آلات و تجهیزات نمی شوند، بلکه بنای تولید نسل آینده بر تاکید و توجه به اطلاعات، مدیریت دانش و توجه ویژه به مسئله آموزش افراد خواهد بود.

وضعیت به وجود آمده و تحولات صورت گرفته مذکور در حوزه فعالیتهای تولیدی، اگرچه خود حاصل به کارگیری گسترده و همه جانبه فناوریهای اطلاعاتی در این حوزه است، ولی در عین حال باعث توجه مضاعف سازمانها و شرکتهای تولیدی به مقوله اطلاعات و فناوریهای مرتبط با آن شده است. این تحقیق با هدف تبیین موضوع فوق صورت گرفته است و سعی دارد تا نقش و تاثیر فناوری اطلاعات در وضعیت کنونی تولید و ساخت کالاها را به تصویر بکشد. اهمیت این بررسی از آنجا ناشی می شود که چند سالی است در کشور، افزایش تعداد واحدهای تولیدی و به تبع آن تحقق نسبی فضای رقابتی باعث گردیده تا توجه تولیدکنندگان و شرکتهای صنعتی به کیفیت محصولات، افزایش سهم بازار و مسئله صادرات معطوف گردد. از همین رو به نظر مــی رسد دانستن تحولات صورت گرفته در بخشهای تولیدی جوامع پیشرفته می تواند در تعیین و شناخت بهتر مسیری که سازمانهای تولیدی و صنعتی کشور برای ارتقای توان رقابتی خود باید طی کنند موثر واقع شود. در این مقاله شرح داده خواهد شد که چگونه توسعــه های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات به ویژه هوش مصنوعی و سیستم های خبره، وضعیت تولید در جوامع صنعتی را دگرگون ساخته است.


دانلود با لینک مستقیم


سیستم های تولید انعطاف پذیر

زنجیره تأمین

اختصاصی از نیک فایل زنجیره تأمین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 8

 

مقدمه

در طول دو دهه اخیر مدیران شاهد یک دوره تغییرات شگرف جهانی بواسطه پیشرفت تکنولوژی جهانی‌شدن بازارها و شرایط جدید اقتصادی، سیاسی بوده‌اند افزایش تعداد رقبای در کلاس جهانی سازمانها مجبور شوند که سریعاً فرایندهای درون سازمانی را برای باقی ماندن در صحنه رقابت جهانی بهبود بخشند در ابتدا سازمانها توجه خود را به افزاش رضایت مشتریان گماردند ودرصدد افزایش کیفیت محصولاتشان درآمدند سپس سازمانهای تولیدی بطور فزآینده‌ای به افزاش انعطاف‌پذیری در خط تولید بهبود محصولات جدید برای ارضای مشتریان علاقمند شدند در دهه 1990 به موازات بهبود در توانمندیهای تولید مدیران صنایع درک کردند که مواد و خدمات دریافتی از تأمین‌کنندگان مختلف تأثیر بسزایی در افزایش توانمندیهای سازمان بمنظور برخورد با نیازمندیهای مشتریان دارند در نتیجه تمرکز سازمانها برروی پایگاههای تأمین و استراتژیهای منبع‌یابی افزایش یافت در چنین شرایطی سازمانها به این نتیجه رسیدند که تمرکز تنها برروی تأمین‌کنندگان کافی نیست و آنها باید در مدیریت شبکه هم کارخانجات و شرکتهایی که به نوعی در ورودیهای سازمان نقش دارند و همچنین شرکتهایی که در تحول و خدمات پس از فروش محصول به مشتری درگیرند لحاظ کنند با چنین نگرشی رویکردهای» زنجیرة تأمین« و مدیریت زنجیرة تأمین پا به عرصه وجود نهاد.

زنجیره تأمین:

منظور از زنجیره تأمین فعالیتهای مرتبط با تأمین‌کنندگام مواد اولیه و یا خدمات تولیدکنندگان محصول یا خدمات و مصرف‌کنندگان یبا مشتریها می‌باشد.

شکل 1- مدل ماده‌ای از یک زنجیره تأمین را برای یک کارخانه تولیدکنند محصول نشان می‌دهد. تأمین‌کنندگان مواد اولیه یا خدمات اولیه همانگونه که در شکل نشان داده شده تنها در یک سطح محدود نمی‌شوند ممکن است مواد و یا خدمات از چند سطح مختلف عبور نموده و در سطح 1 باه کارخانه تحویل شوند.

بعنوان مثال درکارخانه بافندگی ممکن است نخ، به عنوان ماده اولیه در سطح 1 به کارخانه تحویل شود نخها معمولاً خروجی کارخانه ریسندگی در سطح 1 هستند که خود پنبه یا مواد آکریلیک را از کارخانجات تأمین کننده در سطح 2 تحویل گرفته‌اند و کارخانجات سطح 2 انجام دهنده عملیات پالایش و طراحی می‌باشند، که مواد اولیه را به صورت کل پنبه از کشاورزان سطوح 3 تأمین نموده‌‌اد. در زنجیره‌های تأمین علاوه بر حلقه‌های تولیدی که محصولات فیزیکی را تأمین می‌نمایند حلقه‌های( سطوح) تأمین خدمات نقش اساسی دارند برایمثال در بین سطوحی که در مثال حاضر نام برده شد شدند خدمات ترابری، بیمه، حمل و نقل، ترخیصهای گمرکی، و غیره لازم خواهد بود. کارخانجات در مواد زیادی علاوه بر مواد اولیه خدمات را نیز از تأمین‌کنندگان تحویل می گیرند. دریافت خدمات نگهداری و تعمیرات، رستوران، کنترل سیستمهای اطلاعاتی، مدیریتی، و کامپیوترها نمونه‌ای از این خصوصیات هستند که در زنجیره تأمین به کارخانجان وارد می‌شوند در سمت خروجی کارخانه محصول نهایی توسط شرکتهای توزیع‌کننده به مصرف‌کنندگان یا مشتریان می‌رسند و مشتریان نیز ممکن درچند سطح مصرف‌کننده محصول باشند برای مثال بالا اگر کارخانه تولیدکننده پارچه‌های ضخیم برای پوشش مبلمانو صندلیهای خودرو باشد مشتری سطح 1 کارخانجات سازنده مبلمان و صندلی خودرو و مصرف‌کننده نهایی در سطح بعدی خواهد بود.

زنجیره غذایی در حقیقت متشکل از سه حلقه اصلی خرید، تولید، وتوزیع می‌باشد.

مدیریت زنجیره تأمین:

مدیریت زنجیره تأمین در حقیقت یک جریان قابل اطمینان در انتقال مواد یا خدمات از ابتدا تا انتها اتنهای زنجیره تأمین ایجاد می‌کند.

تعریف دانشگاه MIT در ارتباط با مدیریت زنجیره تأمین عبارت است از:

مدیریت زنجیره تأمین یکپارچه(ISCM) عبارت است یک رویکرد یکپارچه فرآیندگرا برای تأمین و تولید و توزیع محصولات و خدمات به مشتریان.

SCM در حقیقت شامل فعالیتهای زیر در طول زنجیره تأمین می‌باشد:

برنامه‌ریزی و مدیریت عرضه و تقاضا، تهیه مواد، تولید و برنامه‌ زمان‌بندی محصول یا خدمت، انبارکردن، کنترل موجودی و توزیع، تحویل و خدمت به مشتری می‌شود مدیریت زنجیره تأمین همه این فعالیتها را طوری هماهنگ می‌کند که مشتریان بتوانند محصولاتی با کیفیت بالا و خدمات قابلا اطمینان درحداقل هزینه بدست آورند.

پس در حقیقت هدف SCMبه حداکثر رساندن رضایت مشتری و حداقل کردن هزینه‌هاست.

نیاز ه مدیریت زنجیره تأمین:

عوامل زیر نیاز به SCM را مهم می‌کند:

نیاز به بهبود عملیات: در طول دو دهه گذشته بسیاریاز سازمانها فعالیتهایی مانند تولید ناب و مدیریت کیفیت جامعه را انجام می‌دهند با SCM آنها قادر خواهند بود که کیفیت بهبود یافته‌ای را کسب کنند و در عین حال مقدار زیادی از هزینه‌های اضافی خارج از سیستم خود را از بین ببرند.


دانلود با لینک مستقیم


زنجیره تأمین

دانلود پاورپوینت طرح درس علوم 15 اسلاید

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت طرح درس علوم 15 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

بسمه تعالی « مشخصات کلی » درس علوم عنوان درس : غذا سازان برگ (گیاهان) تعداد دانش آموزان : 16 نفر الف- هدفهای کلی : دانش آموزان را در ابتدا با گیاهان آشنا می کنیم (بوته – درختچه – درخت) و انواع گیاهان را به آنها مثال می زنیم و بطور کلی آنها را به سه دسته بوته ای – درختچه و درختان دسته بندی می کنیم و دانش آموزان را با فوایدی که این غذاسازان برای محیط زندگی ما و سایر موجودات زنده دارند آشنا می کنیم .
آنچه برای این غذاسازان لازم است و نیاز دارند تا عمل غذاسازی را انجام دهند و هر یک از عوامل چه تاثیری در رشد و غذاسازی آنها دارند و گیاهان علاوه بر غذاسازی چه چیزی تولید می کنند و در کجا که این غذاسازان وجود داشته باشند چه تاثیری روی زندگی ما و سایر موجودات می گذارند .
ب- تحلیل آموزشی(اهداف جزئی) دانش آموزان را با مفهوم علوم و درس علوم آشنا کنیم. فوائد درس علوم را درک کنند .
نسبت به درس علوم و موضوع ان علاقه نشان دهند .
در برابر گیاهان و نسبت به حفظ و نگهداری آنها خود را مسئول بدانند و به دیگران نیز یادآوری کنند .
احساس و درک خود را نسبت به درس علوم بیان کنند .
با مفید و پرثمر بودن گیاهان چه در جنبه حیاتی و غذایی آشنا شوند .
بتوانند بیان کنند که گیاهان برای زندگی انسانها مفیدند یا خیر .
پ- اهداف دینی : این گیاهان که برای زندگی ما اینقدر مهم اند آفریننده آنها کیست .
هدف از آفرینش این غذاسازان چیست .
چگونه می توان از آفریننده آنها تشکر کرد .
ج- مهارتها : ج- 1-مهارت زندگی مهارت در دوست یابیs مهارت در اموختن مطالب درس(درس علوم) و استفاده از آن در زندگی روزمره مهارت تفکر و بیان نظر خود نسبت به درس علوم و این درس مهارت در کار گروهی و پذیرش مسئولیت در گروه ج- 2-مهارتهای ذهنی مهارت در به کار گیری معلومات کسب شده این درس و دروس قبلی و مطابقت آنها با هم مهارت در تجزیه و تحلیل اثرات مثبت و منفی گیاهان نسبت به همدیگر و محیط اطراف مهارت در نتیجه گیری از درس و بیان اثرات آنها در زندگی ج-3- مهارتهای عملی مهارت در یاد گرفتن تفاوت و شباهت هر گیاه نسبت به گیاه دیگر و درخت نسبت به درخت دیگر . مهارت در تشخیص گیاهان از همدیگر و مراقبت و نگهداری از آنها .
رفتار وردی : الف – ابزار و رسانه های آموزشی : تخته – گچ یا ماژیک – کتاب درسی – تخته پاکن – فیلم – عکس . ب- روشها وراهبردهای تدریس (فنون و روش تدریس) : توضیحی – پرسش و پاسخ – بحث گروهی . رویکرد الگو : همیاری (وارد کردن دانش آموزان در بحث) تلفیقی . یادگیری از طریق توضیح مطالب و عرضه مطالب و وارد کردن دانش آموزان در بحث و افزایش اطلاعات آنها از طریق خانواده نیز اطلاعات پردازی شود .
تا اینکه دانش آموزان برای وارد شدن در بحث نیاز به اطلاعات قبلی از درس داشته باشند .
لذا قبل از تدریس مجبور می شوند دنبال اطلاعات نسبت به آن درس می روند و به این دلیل وارد کردن انها در بحث باعث بهتر یادگیری مطالب می شود .
مدل کلاس : چون کلاس بصورت گروهی و گروه بندی هستند و کارگروهی باید انجام دهند و با یکدیگر مشورت کنند بصورت دورمیزی یا ارتباطی چند سویه به صورت کارگاه آموزشی یا U شکل می نشینند .
  تعیین رفتار ورودی دانش آموزان قبل از شروع درس : دانش

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت طرح درس علوم 15 اسلاید

ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ

اختصاصی از نیک فایل ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 33

 

ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ

خلاصه

اکثر شهرهای ایالات متحده با روش های ( فرم های ) شهردار ـ شورا و یا شورا ـ مدیر دولت با حرکتی تدریجی به سمت شهرهای شورا ـ مدیر اداره می شوند . مدلسازی نظری نشان می دهد که روش شورا ـ مدیر کارآمدتر است چون مدیر شهر انگیزه های بیشتری برای افزایش عملکرد مالی و حسابداری نسبت به شهردار به عنوان مدیر اجرایی دارد . به هر حال ، دو عامل بسیار مهم برای مقایسة شهرداری ها وجود دارد ( مطرح شده است ) . از اواسط دهة 1980 ، قوانین ( مقررات ) دولت مرکزی و محلی سخت تر ( تشدید ) شد . ضمناً ( در عین حال ) شرایط اقتصادی به طور چشمگیری بهبود یافت . از این رو دو عامل مذکور برای ارزیابی شرایط مالی و حسابداری در شهرهای بزرگ ( کلان ) مناسب تر بودند . هدف این مقاله بررسی اهمیت ساختار دولت در زمینة میزان افشای حسابداری و شرایط اقتصادی براساس نمونه هایی از شهرهای بزرگ از اوایل دهة 1980 و اواسط دهة 1990 می باشد . یافته ها این نظریه که شهرهای مدیر شهری در واقع بیش از شهرهای شهردار ـ شورا براساس ابعاد مهم بررسی شده در آزمون های تک متغیری و چند متغیری عمل می نماید ، را تأیید می کنند . شهرداری های بزرگ از 1983 تا 1996 براساس متغیرهای مهم مالی و حسابداری تغییر نموده و پیشرفت کرده اند . شهرهای شورا ـ مدیر برای افشای موارد حسابداری در هر دو دورة زمانی برتر از شهرهای شهردار ـ شورا هستند . وضعیت ( شرایط ) اقتصادی شهرهای شورا ـ مدیر در 1983 بسیار عالی بود ، اما اسناد مربوط به سال 1996 نابسامان ( ترکیبی ) بودند .

مقدمه

اکثر شهرهای آمریکا به روش های شورا ـ مدیر ( 3/48 % ) و شهردار ـ شورا (MC) (7/43 % ) دولت شهرداری اداره می شوند .در دو دهة اخیر حرکت از روش شهردار ـ شورا به سمت شورا ـ مدیر (C-M) بوده که به طور متوسط 63 شهر در یک سال از روش C-M استفاده می کرده اند .

این امر نشان می دهد که روش C-M بر طبق دلایل مالی و یا سیاسی از امتیاز بیشتری برخوردار است . ( ممتاز است ) ( ICMA ، 2000 ) . آیا شهرهای C-M حقیقتاً براساس نتایج مالی و حسابداری ممتاز و برجسته پایه ریزی شده اند ؟

هدف مقالة فعلی بررسی و مقایسة عملکرد نسبی دولت شرکتی ( C-M در مقابل C-M ) مورد استفادة شهرداری های بزرگ است . آزمون های تک متغیری و چند متغیری در طی دو دورة حسابداری ، پایان سال های مالی 1983 و 1996 برگزار شده اند . دورة اول قبل از وضع قوانین ( مقررات ) سخت فدرال و تأسیس هیئت تدوین استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) بود . شرایط اقتصادی شهرهای بزرگ در این دوره نسبتاً ضعیف ( نامساعد ) بود . دورة بعدی یک دهه بعد از تصویب قانون حسابداری ساده و تشکیل GASB بود . شرایط اقتصادی شهرهای بزرگ در این دوره بهبود یافت . دو شاخص عملکردی مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل عبارتند از : 1- میزان افشای حسابداری و 2- وضعیت مالی بر طبق پیش بینی ها ، شهرهای C-M در هر دو دوره براساس انگیزه های مربوط به مدیریت حرفه ای بیش از شهرهای M-C عمل می کنند .

در مرحلة اول ایوانز و پاتون (1983 ) ، مقالة حسابداری فرضی ارائه نمودند . مبنی ( دال) بر اینکه مدیریت حسابداری مربوط به C-M افشای حسابداری و مشخصات مالی بهتری را براساس انگیزه های علامت دهی و نظریة نمایندگی ارائه می نماید . همچنین مدارک نظری و عملی برتری دریافتنی ساختار دولت C-M را نشان می دهد . می توان این نوع دریافت را براساس داده های دهة 1980 یا 1990 و یا هر دو دهه اثبات نمود ؟ ( نشان داد ؟ ) دو دهة 1970 و 1980دوران وقفة ( شکست ، رکود ) اقتصادی و نابسامانی های مالی برای شهرداری ها بود . حسابداری ضعیف ( نامساعد ) و کیفیت حسابرسی و تنش مالی ( فشار ) افزایش یافت . در نتیجه ، قوانین ( مقررات ) حسابداری و حسابرسی رسمیت یافت . قوانین ( مقررات ) جدید برای چندین سال به اجرا در آمدند و همزمان با آن شرایط اقتصادی به طور اساسی بهبود یافت . بنابراین ، طبق پیش بینی ها اصلاحاتی در نتایج مالی و حسابداری براساس قوانین ( مقررات ) دقیق تر و ثبات مالی در حکومت محلی ( استاندارد) به وجود آمد . مشخص نشده که ساختار دولتی تا چه حدی ( میزان ) به شرایط مالی و حسابداری و اصلاحات قانونی و اقتصادی در اوایل دهة 1980 بستگی دارد .

ایوانز و پاتون (1983 ، 1987 ) مدرکی دال بر تفاوت های شهرداری در حسابداری بر اساس ساختار دولتی ارائه نمودند . شهرهای C-M به احتمال زیاد دارای گواهی تطبیق ( گواهی ابراز لیاقت فعلی ) بودند، چون مدیر شهر ( CM ) یک مدیر حرفه ای بود که انگیزه هایی برای حذف صلاحیت داشت . برتری اساسی حسابداری شهرهای C-M به وسیلة چند تحقیق و با استفاده از داده های شهرداری از 1970 و 1980 تأیید شده بود ( به اثبات رسیده بود ) . برای مثال به تحقیقات کوپلی (1991 ) و گروکس و شیلدز (1993 ) رجوع نمایید .

در طی دو دهة گذشته ، چند شاخص ، تغییرات ساختاری اساسی را در شهرهای آمریکا نشان می دهند . برای مثال ، شهرهای بزرگ در سال 1996 در مقایسه با شهرها در سال 1983 ، از گزارشات مشروط حسابداری ، درجه بندی اوراق قرضه بالاتر و گواهی های بیشتر برخوردارند ( کللاند و گروکس ، 2000 ، صفحة 276 ) و علت آن افزایش قوانین ( مقررات ) حسابداری و مالی و بهبود شرایط اقتصادی می باشد . بنابراین ، اهمیت ساختار دولتی شهرداری در این تحول و دگرگونی مشخص نیست . هدف تحقیق فعلی تجزیه و تحلیل این اختلافات ( تفاوت ها ) است . مدلسازی نظری براساس دو سناریوی احتمالی پایه ریزی شده : 1) شهرهای C-M به علت اهمیت مدیریت حرفه ای در تمام ابعاد و بیش از شهرهای M-C عمل می کند ؛ یا 2) میان دو ساختار دولتی تا اواسط دهة 1990 از نظر نتیجه تفاوتی وجود ندارد . چون ترکیب قوانین و ( مقررات ) و شرایط اقتصادی قوی عوامل مهمی در موفقیت مالی به شمار می روند . فرضیه های ارائه شده در این مقاله نشان می دهند که تغییرات قانونی و شرایط اقتصادی بهبود یافته ( اصلاح شده ) برای میزان افشای حسابداری و وضعیت مالی ، مطابق با سناریوی دوم تسلط دارد .


دانلود با لینک مستقیم


ساختارهای دولت و حسابداری در شهرداری های بزرگ