نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درمورد بررسی تقلب در دانشجویان

اختصاصی از نیک فایل پاورپوینت درمورد بررسی تقلب در دانشجویان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 20 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

بررسی شیوع تقلب دردانشجویان

مقدمه: تقلب درمفهوم کلی یعنی پاداش گرفتن برای عملی که ازراه غیراخلاقی حاصل شده باشد. این تعریف شامل هر رشوه خواری، کلاهبرداری و .... هر شرایطی که به افراد برتری استفاده نا مناسب از موضوعی را بدهد. - در بحث ما تقلب حول و حوش آموزش و مسائل مرتبط با آن می باشد. امروزه تقلب در بین دانشجویان به طور شگفت آوری زیاد می باشد و حتی در برخی مراکز آموزشی به 89 درصد می رسد. - به عقیده صاحبنظران مهمترین نتیجه تقلب، فارغ التحصیل شدن دانشجویانی می باشد که با طی راه میان بر، بدون بدست آوردن دانش و مهارت لازم، مجاز به درمان بیماران می شوند.- متقلبین در دانشکده های داندانپزشکی بیشتر از سایرین در آینده، کار غیر اخلاقی خود را، به خصوص در ارتباط با بیماران انجام می دهند.

- تقریبأ همه دانشجویانی که تقلب می کنند بر این عقیده اند که کارشان اشتباه است. اما آن را به هر نحوی انجام می دهند.- متقلبین معمولأ دو دیدگاه متفاوت دارند اول اینکه : تقلب اشتباه است دوم اینکه: وقتی که همه تقلب می کنند پس عملکرد من واقعأ هم غلط نیست.- سود بردن متقلبین از این روند متجربه تقویت تقلب خواهد شد.1-2- شیوع تقلب: تقلب در بین دانشجویان به طور شگفت آوری زیاد می باشد و ممکن است افزایش نیز یابد و بیش از 10 درصد رفتار های غیر اخلاقی در دانشکده های پزشکی در ارتباط و تقلب در امتحانات می باشد.

لاری و همکارانش بر این عقیده اند که بیشترین تقلب در دانشگاه دندانپزشکی در دوره های آموزش قبل از کلینیک در دو سال اول و قبل از گذراندن درس اخلاق اتفاق می افتد.در یک بررسی نشان می دهد تقلب در بین داشجویان پزشکی 2/58 درصد در حالی که شیوع تقلب در دانش آموزان قبل از ورود به رشته پزشکی 6/87 درصد.2-2- اتیولوژی: در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و یک تئوری واضحی وجود ندارد.- یکی جلوگیری از افتادن درس مربوطه( باس کردن )- گرفتن نمره بهتر - خود را نزد خانواده و دوستان بهتر جلوه دهد- تنبیهات یا سرزنش ها فراری پیدا کند1-2-2* علل مرتبط با دانشگاه: تقلب باز تابی از اجبار و فشارهای والدین و اساتید


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درمورد بررسی تقلب در دانشجویان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد