نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره سیستم های RFID 40 ص

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درباره سیستم های RFID 40 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 37

 

آیا گربه شما با یک ویروس کامپیوتر آلوده شده است ؟

خلاصه

سیستم های RFID به طور کلی با تردید مورد بررسی قرار گرفته اند ، اما داده های ورودی دریافت شده از برچسب های RFID منفرد تلویحاً مورد اعتماد قرار گرفته اند . حملات RFID درحال حاضر به عنوان داده های فرمت بندی شده اما تقلبی RFID تلقی می شوند . به هرحال هیچکس انتظار ندارد که یک برچسب RFID یک حمله نگاشت SQL یا یک سرریز بافر را روانه کند . این مقاله به عنوان هشداری مبنی بر اینکه داده های برچسب های RFID می توانند برای سوء استفاده از سیستم های نرم افزاری bachend مورد استفاده قرار گیرند . بنابراین ، نویسندگان میان افزار RFID باید بازبینی های دقیقی ( بازرسی حدود ، پالاییدن نویسه خاص و غیره ) انجام دهد تا از دچار شدن میان افزار RFID به آسیب های معروف تجربه شده توسط اینترنت جلوگیری کند . علاوه بر این ، به عنوان مدرکی بر این تصور عمومی ، این مقاله اولین ویروس خود کپی ساز RFID را معرفی می کند . این ویروس برچسب های RFID را به عنوان یک بردار برای به خطر انداختن سیستم های میان افزار کمکی RFID از طریق یک حمله نگاشت SQL بکار می برد.

1- مقدمه

سالها بعد از معرفی موفقیت آمیز برچسب زدن پت RFID ، سیستم شناسایی پت دامپزشک یعنی Seth شروع به بروز رفتار عجیبی از خود کرد . در ابتدا ، خواننده RFID به نظر می رسید که داده های نادرستی را در مورد جانور اهلی گزارش می کند . دو ساعت بعد ، به نظر رسید که سیستم ، داده ها را از برچسب های RFID پت ها محو می کند . سپس عجیب ترین حادثه اتفاق افتاد . نمایش LCD بر پت شناسایی کامپیوتر از حرکت باز ایستاد و این پیغام تهدید آمیز را نشان داد : همه پت شما به ما تعلق دارد .

داده های ورودی می توانند توسط هکرها برای سوء استفاده از سیستم های نرم افزار bachend بکار بروند . این اخبار قدیمی هستند ، اما آن ، مانع از این نشر که طراحان سیستم RFID به درستی ساختاری داده های تأمین شده توسط برچسب های RFID اعتماد کنند . حملات RFID معمولاً به عنوان داده های فرمت شده اما تقلبی RFID تصور می شوند . به هرحال ، در حال حاضر ، کسی انتظار ندارد که یک برچسب RFID یک حمله نگاشت SQL یا یک سرریز بافر را بفرستد . این مقاله ، آشکار خواهد ساخت که اعتمادی که داده های برچسب RFID دریافت می کنند بی اساس است . شکاف های ایمنی که آراینده های RFID از آن بیشتر می ترسند ، molware RFID ، کرم های RFID و ویروس های RFID هستند . جهت اثبات نظرمان ، این مقاله اولین ویروس خود کپی ساز RFID را ارائه خواهد کرد . هدف اصلی ما فرای این مقاله ، حمایت از طراحان میان افزار RFID جهت اتخاذ روش های ایمن برنامه ریزی است . در اولین مرحله از آرایش RFID ، توسعه دهندگان SW ، برای پنهان کردن سیستم های RFID شان ، جهت آماده سازی برای حملات شرح داده شده در این مقاله ، هنوز فرصت دارند .

1-1- معرفی RFID

شناسایی بسامد رادیویی [ Radio Frequency Identificoution (RFID)] تکنولوژی نمونه کاربرد فراگیر کامپیوتر (Pervasive Computing) است . به عنوان جایگزینی برای بارکدهای قدیمی ، قابلیت های شناسایی بی سیم RFID ، وعده می دهند که به کلی تجارب صنعتی ، تجاری و پزشکی ما را متحول سازند . باطن این فایده این است که RFID جمع آوری اطلاعات را راجع به اهداف فیزیکی آسان می سازند . اطلاعات راجع به اهداف برچسب زده شده RFID می تواند برای چندین هدف عبور داده شود در یک زمان در طول موانع فیزیکی و از یک فاصله . مطابق با مفهوم بکارگیری فراگیر کامپیوتر توسط cmark weihr برچسب های RFID ، می توانند تعاملات ما را با زیربنای بکارگیری کامپیوتر در چیزی که ناخودآگاه و حیرت آور است ، تغییر دهد . این تعهد ، سرمایه گذاران و تولید کنندگان را به اتخاذ تکنولوژی RFID برای آرایه وسیعی از کاربردها راهنمایی کرده است. برچسب های RFID می توانند به مبارزه با جعل کالاهایی مانند طراحان کفش ورزشی ، مواد مخدر دارویی و پول کمک کنند . سیستم های خودکار RFID ممکن است حساب کرده و صورت حساب های ما را در سوپر مارکت ها ، پمپ بنزین ها و بزرگراه ها بپردازند . ما مجدداً بر موقعیت مان به عنوان « بالای زنجیره غذایی » با RFID برچسب زننده گاوها ، خوک ها ، پرندگان و ماهی ها تأکید می کنیم ، که به این ترتیب به کنترل کیفیت دانه و دنبال کردن بیماری مسری حیوانات قادر می شویم . هم چنین تکنولوژی RFID ، زنجیره های ذخیره را اداره کرده ، دستیابی ما را به ساختمان ها تعدیل می کند ، بچه های ما را ردگیری می کند و از ما در مقابل سارقان حمایت می کند . خانواده سگ و گربه حتی تراشه های شناسایی پت RFID دارند که درآنها کار گذاشته شده است .

2-1- خطرات شناخته شده RFID

این آرمان شهر کاربرد فراگیر کامپیوتر ، طرف تاریک خود را دارد . RFID ، جمع آوری اطلاعات را در مورد موقعیت ها و اعمال اشخاص ، خودکار می سازد و این داده ها می توانند توسط هکرها ، خرده فروشان و حتی دولت مورد سوء استفاده واقع شوند . شماری از امنیت تثبیت شده RFID و خطرات آن برای زندگی خصوصی وجود دارند .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سیستم های RFID 40 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد