نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره طراحی سرویس بهداشتی

اختصاصی از نیک فایل تحقیق درباره طراحی سرویس بهداشتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 28

 

طراحی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی : شیک و موقر

 

 اگر سادگی باعث ایجاد آرامش و رسیدن به حسی خوب در شما میشود ، محدود کردن انتخاب رنگهای بکار رفته درحمام تان به دو رنگ سفید و آبی انتخاب هوشمندانه و زیبایی است. هنگامى که مى خواهید بعد از یک روز کارى طولانى به حمام بروید حتماً نیاز به آرامش دارید و این رنگ ها به شما این اجازه را مى دهند که در فضایى آرام قرار بگیرید.

استفاده از کاشی های ریز با سایه های مختلف رنگ آبی در دیوار پشت سینک دستشویی علاوه براینکه از مرطوب و خراب شدن دیوار جلوگیری می کند باعث زیباتر شدن حمام در نتیجه ظرافت کاشیها می شود. دو کمدچه سفید با طبقات ویترینی نیز امکان قرار دادن حوله ها ، مواد شوینده وسایر وسایل مورد نیاز را به ما می دهد. برای قرار دادن حوله های دستی از چارچوب فلزی زیر دستشویی که در عین زیبایی کم ترین فضا را اشغال کرده است ، استفاده کنید. برای تزئین ، شیشه ها و تنگهای رنگی خوش ترکیب و همینطور گیاهان سبز کوچک انتخاب زیبا و کم هزینه ای هستند.

سفیدی ، پاکی

قبلا در مورد چیدمان سرویس بهداشتی به روش مینی مالیستی با هم صحبت کردیم این بار تصاویری از سرویس بهداشتی هایی رو انتخاب کردم که رنگ زمینه اصلی ( دیوار و کف) اونها سفید هست و در پس زمینه از لوازمی با رنگهای مکمل و یا متضاد استفاده شده ، انتخاب رنگ سفید در پس زمینه که در رنگ دیوارها و کف نمود پیدا میکنه باعث وسیع جلوه دادن محیط شده وهمینطور تاکید ذهنی بیشتربر پاکیزگی محل داره ، برای بدست آوردن نتیجه ای با این مشخصات بایستی لوازم و اشیای مورد نیاز رو از یک رنگ انتخاب کنیم و از بکار گیری رنگهای مختلف خودداری کنیم البته رنگ انتخابی کاملا سلیقه ای هست و بسته به علاقه شما میتونه متفاوت باشه ، اگر در انتخاب رنگ مردد هستید می تونید قبل از هر کاری محل مورد نظر رو با رنگهای مختلف در نظر بگیرید و بعد بهترین ترکیب رنگ رو انتخاب کرده …….

پیشنهاد من: سفید و سیاه - سفید وقرمز - سفید و صورتی - سفید و قهوه ای و سفید و آبی.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره طراحی سرویس بهداشتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد