موضوع فارسی :انتشار ویدیو های ویروسی در یک شبکه اجتماعی ثابت: یک مدل مبتنی بر عامل
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Viral video diffusion in a fixed social network: an agent-based model
تعداد صفحه :9
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2014
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
مقالات محاسباتی مبتنی بر عامل در بازاریابی ویروسی که تا کنون در این مطالعه از کلمه از دهان انتشار دانش متمرکز شده است، و از این رو تصمیم به اتخاذ یک محصول و به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد آن با هم ادغام شدند. این رویکرد به نظر نمی رسد به تصرف خوبی از خواص فیلم های ویروسی که بدون توجه که آیا فرستنده کالا به تصویب رسید به اشتراک گذاشته. این مقاله اولین مدل از جمله انتشار دانش ارائه شده است. این مدل شامل یک شبکه اجتماعی مصنوعی (ترکیبی از جهان کوچک و شبکه های برق) که شبیه خواص شبکه های اجتماعی تجربی و یک مدل از فعال سازی گره که در آن هر گره که با یک زیر مجموعه تصادفی از همسایگان او فقط مشاهده سهام ویدیو های ویروسی آن یک بار. نتایج حاصل از شبیه سازی نشان می دهد که یک گذار فاز وجود دارد: در یک مرحله، تقریبا هیچ عوامل مشاهده ویدیو های ویروسی، در یکی دیگر، بخش بزرگی از کل جمعیت است. هنگامی که مرحله دوم رخ می دهد، انتشار دانش در زمان شبیه است که از مدل باس. چه فاز رخ می دهد و چگونه بسیاری از عوامل مشاهده محتوا بالاتر از همه در مورد چگونه "جاذب" این ویدئو است بستگی دارد. دیگر شیوه های بازاریابی به عنوان انتخاب دانه از اولین خطاب عوامل از اهمیت ثانویه هستند. بازاریاب می تواند بین پرداختن کمتر عوامل ارتباط بیشتری و یا عوامل بیشتر با اتصال کمتر را انتخاب نمایید. اگر ویدیو "جاذب" است، و سپس تعداد کمی از اولین عوامل خطاب کافی است حتی زمانی که عوامل به صورت تصادفی انتخاب شده است.
دانلود مقاله ISI انتشار ویدیو های ویروسی در یک شبکه اجتماعی ثابت: یک مدل مبتنی بر عامل