این خلاصه شامل 9 صفحه و فایل ورد می باشد.
مقدمه
خط مشی تولید کالای جدید
ایجاد مفهوم عینی برای کالا
انواع آزمون بازار
خط مشی دوره عمر کالا
خط مشی دوره عمر کالا شامل
قسمت هایی از متن
یک شرکت برای تولید کالاهای جدید همواری باید از آمادگی لازم برخوردار باشد. شرکت باید قادر باشد در صورت بروز تغییر در ذائقه و سلیقه مصرف کننده، تکنولوژی و رقابت این کالاها را به نحو احسن هدایت کند. هر کالا دوره عمر معینی دارد، یعنی کالا تولید می شود، مراحل مختلف را پشت سر می گذارد و سپس از بین می رود.
وجود دوره عمر کالا دو بحث اساسی ایجاد می کند: 1) تولید کالای جدید 2) خط مشی دوره عمر کال
برای دستیابی مداوم به ایده های نو، شرکت به منابع زیادی دسترسی دارند. این منابع شامل:
- منابع داخلی: حدود 55% ایده های نو از داخل شرکت است.شرکت در این زمینه از روش های زیر استفاده می کند:
- تحقیق و توسعه خود شرکت
- قابلیت دانشمندان و مهندسین و پرسنل
- مدیران اجرایی
- پرسنل فروش
بازاریابی