نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر

اختصاصی از نیک فایل گزارش کارآموزی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر


گزارش کارآموزی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر

دانلود گزارش کارآموزی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر 

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 25

 

 

 

 

بخش هایی از متن

مقدمه

شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر واقع در خیابان دکتر بهشتی پلاک 5 می باشد .

این شرکت دارای پرسنلی به شرح زیر عبارتند از : مدیر عامل شرکت جناب آقای مهندس غلامرضا خداوردی و کارمندان آقای مهندس میثم محمدی می باشد . این شرکت در زمینه راه سازی و ساختمان سازی مشغول به کار است. این شرکت در زمینه فوق موفق به اخذ گریده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان می باشد این شرکت در سال 1380 به نام یارادان تاسیس و با توجه به مشکلات از قبیل اخذ گرید شرکت در سال 1384 به نام شرکت تحکیم سازه تغییر نام داد ه شد و بر این اساس دارای سابقه 5 سال در زمینه ساخت ساز می باشد سوابق اجرای شرکت عبارتند از – احداث ساختمان اداری وسرایداری مدیریت جهاد کشاورزی هیدج – و احداث محوطه اداری مدیریت مذکور – احداث سوله دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر ، احداث سوله کارگاهی برق 6 دانشگاه آزاد واحد ابهر – تعمیرات اساسی مدارس ابهر عبارتند از : اندیشه ، ارشاد ، سپهر ، آیت الله خامنه ای – عفیفه خرمدره ، و شهامت روستای فلج می باشد .

بنده در این شرکت وظیفه انجام دادن کارهای عمرانی را در دو ماه اول داشته و به دلیل سردی هوا در ماه آخر به انجام کارهای اداری مشغول به کار شدم.

 

فصل اول

 

مرحله اول تهیه زمین

 

قطعه زمین را برای ساختمان مورد نیاز را در نظر گرفته و خریداری می شود ساختمان مذکور را از لحاظ مالکیت در اداره ثبت و اسناد املاک بررسی و مورد تایید قرار می گیرد سپس جهت مراحل بعدی ساخت و ساز ساختمان از طرف شهرداری آن شهر اقدام می شود .

 

مرحله دوم تهیه کروکی زمین

 

در شهرداری زمین مذکور را از لحاظ وضعیت شهر سازی و ابعاد دقیق زمین بررسی می گردد سپس کروکی دقیق از زمین تهیه می شود .

 

مرحله سوم تهیه نقشه

 

قطعه زمین مورد نظر از طرف شهرداری به سازمان نظام مهندسی جهت تهیه نقشه معرفی می گردد نقشه های ساختمان توسط مهندسین طراح تهیه وپس ازبررسی و تایید مهندس ناظر و تایید نهایی شهرداری و صدور پروانه ساخت جهت عملیات ساخت ساختمان آماده می شود .

یکی از کاهایی که در شرکت تحکیم سازی در طی این مدت کارآموزی انجام شد انجام ریز متره وصورت وضعیت پروژه های دولتی بود ریزه بدین صورت انجام شد که ابتدا عملیات کار شده هر آیتم به صورت مجزا محاسبه و در نهایت حجم عملیات کاری آن آیتم مشخص می شود این عمل داخل برگهای مخصوص ریزه متره که آرم شرکت و توضیحات مربوط به پروژه نیز در آن قید شده ثبت می گردد که برای هر پروژه مجزا در چهار برگ  کاربن شده نوشته می شود مثلاً برای پروژه تعمیرات دبیرستان آیت اله خامنه ای و پروژه دبستان اندیشه ابهر به صورت مجزا ثبت می شود ریز متره باید بسیار دقیق برآورد جزء به جزء هر عملیات کاری را مشخص نماید بعد از تکمیل ریز متره هر پروژه به صورت تفکیک اطلاعات ریز متره وارد برگهای صورت وضعیت می شود . ( منظور از اطلاعات ریز متره همان برآورد نهایی هر آیتم می باشد مثال برآورد نهایی حجم سنگ پلاک کار شده دبستان اندیشه 618 متر مربع می باشد ) که به برگه صورت وضعیت انتقال می یابد بعد از این عمل استفاده از فهرست بهای سال 85 قیمت مربوط به آن آیتم تعیین شد و وارد برگه صورت وضعیت می آید سپس بر اساس این اطلاعات قیمت نهایی کار انجاتم شده تعیین می گردد و بدین گونه کلیه آیتم ها پس از ثبت در برگه صورت وضعیت قیمت آن نیز محاسبه می شود در نهایت قیمت نهایی هر فصل نیز جمع بندی شده ( منظور از فصل یعنی تفکیک هر آیتم به صورت جداگانه است مثلاً فصل آجر چینی یا فصل بتن ریزی یا فصل کارهای چوبی و غیره ... ) کلیه فصول قیمت های ن مشخص شده به صورت لیست تهیه می شود به لیست مذکور خلاصه مالی می گویند در انتهای خلاصه مالی کلیه فصول جمع بندی شده و قیمت نهایی که حاصل جمع فصول می باشد مشخص می شود .

 


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی شرکت راه ساختمانی تحکیم سازه ابهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد