پاورپوینت رشته مدیریت کسب و کار با عنوان اصول و فنون تبلیغات
1-تبلیغات تجاری – دارا ی هویت نام تجاری در بلند مدت متصور می باشد برجسته مصرف ملی
2-تبلیغات خرده فروش- محل کسب – محصولات مربوط به محل کسب یا ارائه خدمت قابل دسترس برای مشتری
3- تبلیغات سیاسی –مخصوص سیاستمداران که بیشتر تصویر سازی مهم موضوعات اهمیت ندارد
4-تبلیغات کتاب راهنما – برای خرید مردم بکار میرود نوع متداول آن کتاب زرد
5- تبلیغات پاسخ مستقیم- تبلیغات از طریق پست به وسیله تلفن محصول دریافت می شود
6-تبلیغات کسب کار به کسب کار –افراد حرفه ای –مثل وکلا –پزشکان- خریداران کالای صنعتی
7-تبلیغات موسسه ای و نهادی – هدف مورد تبلیغ شرکت برای نفوذ بین عموم
8-تبلیغات خدمات عمومی – استفاده از آرمانها ی نیکو در جهت رشد رفتار های اجتماعی درجامعه
9- تبلیغات تعاملی – داشتن دسترسی به اینترنت در افرا که آنها را تشویق یا بلعکس منع به خرید می کند
و ...
در 48 اسلاید
قابل ویرایش
در 48 اسلاید
قابل ویرایش
پاورپوینت رشته مدیریت کسب و کار با عنوان اصول و فنون تبلیغات