پر واضح است که در کنار پرداختن به رشد کمی باید به ارتقای کیفیت خدمات آموزشی نیز پرداخت. در ارتقای کیفی آموزش بحثهای مختلفی مطرح است که اهم این تغییرات دراصلاح برنامهی آموزشی، تغییر و ارتقای شیوه تدریس، تغییر فرآیندهای پشتیبان آموزش و همچنین شیوه سنجش و ارزیابی پیشرفت تحصیلی مطرح است (ادهمی و همکاران 1391).
آموزش زبان انگلیسی در کشورهای مختلف با مشکلات متعددی روبه رو بوده است و در ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست .این پژوهش به دنبال راهکاری برای ارتقای سطح فرایند یاددهی- یادگیری و کاربردی شدن اطلاعات فراگیر می باشد.
بررسی تأثیر آزمون کوییز بر یادگیری درس زبان انگلیسی