نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت سریال ویلای من - 24 اسلاید

اختصاصی از نیک فایل دانلود پاورپوینت سریال ویلای من - 24 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت سریال ویلای من - 24 اسلاید


دانلود پاورپوینت سریال ویلای من - 24 اسلاید

 

 

 

 

 

با توجه به مشکلات به وجود آمده برای قهوه تلخ و نا تمام ماندن این سریال انتظار می رفت مخاطبان سریال ویلای من را پس بزنند .

اما با توزیع مجموعه اول ویلای من ورق جور دیگری برگشت و این سریال با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد .

روابط عمومی ویلای من اعلام کرد با انجام تحقیقات میدانی و تحقیق در فضای مجازی مشخص شد که قسمت اول و دوم کار آن قدر کشش داشته که مخاطبان به سراغ مجموعه های بعدی بروند .

بسیاری از کرد زبانان و ترک زبانان نیز از دوبله شدن این سریال به زبان مادریشان و محتوای سریال ابراز رضایت کردند . و ویلای من تا اینجای کار اهداف سازندگان پروژه را محقق ساخته است .

اما بعد از چند مجموعه کیفیت کار به شدت افت و با کاهش فروش مواجه شد . که دلیل اصلی آن عجله در ساخت به دلیل پاک کردن ماجرا های قهوه تلخ بود و از طرفی کاهش اعتماد عمومی به محصولات نمایش خانگی بر فروش سریال اثر داشت 

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت سریال ویلای من - 24 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد