نوع فایل : Word
تعداد صفحات : 65 صفحه
چکیده :
تجارت الکترونیک می تواند بعنوان مجموعه ای از کامپیوترهای متصل به اینترنت تعریف شود که فعالیت های تجاری را پشتیبانی نموده و باعث افزایش سرعت تحویل و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. ضمن اینکه سبب بهبود فرآیند تصمیم گیری و کاهش هزینه های عملیاتی، توسعه کانالهای توزیع و بازارها، کاهش و حذف تلاش های بیهوده و مضاعف از پروسه فعالیتها خواهد شد. در این مقاله به فرآیند بازاریابی الکترونیکپرداخته شده است.
فهرست مطالب :
- تعاریف گوناگون از تجارت الکترونیک
- مفاهیم کلیدی تجارت الکترونیک
- دلایل ایجاد تجارت الکترونیک
- انواع مدل های کسب و کار در تجارت الکترونیک
- انواع تراکنشات در تجارت الکترونیک
- تعریف مدل تجاری Business Model
- گزینش مدل تجاری Business Model
- بازاریابی الکترونیک
- تعریف بازاریابی الکترونیک
- فواید بازاریابی الکترونیک
- فرصت های بازاریابی الکترونیک در سطح بین الملل
- عناصر آمیخته بازاریابی الکترونیک
- آمیخته بازاریابی الکترونیک همراه با عوامل کلاسیک
- ….