نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقایسه چند زبان برنامه نویسی

اختصاصی از نیک فایل مقایسه چند زبان برنامه نویسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه چند زبان برنامه نویسی


مقایسه چند زبان برنامه نویسی

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات40

 

بیسیک به معنی زبان همه منظوره برای افراد مبتدی می باشد . این زبان به خاطر ساختار ساده ای که دارد از محبوبیت فوق العاده در جهان برخوردار است . یکفرد مبتدی که آشنایی چندانی با کامپیوتر ندارد پس از مدت کوتاهی می تواند دستورهای این زبان را فرا گرفته و اقدام به نوشتن برنامه نماید .

به خاطر سادگی این زبان ، BASIC در اولین میکروکامپیوترها مورد استفاده قرار گرفته . زبان بیسیک بین سالهای 1963 و 1964 توسط پروفسور جان کمنی و توماس کورتز در کالج دارتموث به وجود آمد و هدف آنها از ایجاد زبان بیسیک این بود که کلیه دانشجویان رشته های مختلف بتوانند آن را به سادگی فراگیرند .

علیرغم اینکه در بیسیک اولیه از دستورات معین و محدودی استفاده می شد ، لیکن سازندگان کامپیوتر دستورات متعددی را به آن افزودند و از نظر سخت افزاری امکانات کامپیوتر خود را گسترش دادند تا بتوانند با سایر سازندگان کامپیوتر رقابت نمایند ، لذا امروزه نسخه های متعددی از بیسیک وجود دارد و سازمان استاندارد آمریکا نسخه ای از آن را به نام نسخه پایه در سال 1978 ارائه نمود . استاندارد فوق به حدی ساده است که نسخه های گسترش یافته آن از قبیل VISUAL BASIC ، TURBO BASIC ، QBASIC و GWBASIC قابل دسترسی است . همچنین این زبان در امور تجاری و مدیریت کاربرد دارد .


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد