چکیده:
پژوهش حاضر با هدف ارزیابی اثر بخشی آموزش های ضمن خدمت در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان مراغه و ارائه پیشنهادهایی بر اساس نتایج تحقیق به مدیران ارشد سازمان و سایر افراد ذی صلاح انجام گردید برای دستیابی به این هدف از مدل سیپ استفاده شده و فرضیه سؤالات به شرح زیر تدوین گردید:
1) آیا بعد زمینه در دوره های آموزش ضمن خدمت کار کنان آموزش وپرورش ازکیفیت مطلوبی برخوداراست؟
2) آیا بعد درونداد در دوره های آموزش ضمن خدمت کار کنان آموزش وپرورش ازکیفیت مطلوبی برخوداراست؟
3) آیا بعد فرایند در دوره های آموزش ضمن خدمت کار کنان آموزش وپرورش ازکیفیت مطلوبی برخوداراست؟
4) آیا بعد بیرون داد در دوره های آموزش ضمن خدمت کار کنان آموزش وپرورش ازکیفیت مطلوبی برخوداراست؟
ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد که سؤالات ان براساس طیف لیکرت(پنج گزینه ای) طراحی شده است. جامعه آماری شامل مدیران آموزش دیده آموزش و پرورش شهرستان مراغه طی سالهای 1388تا 1389 آموزش های عمومی و تخصصی را دیده اند. مدیران آموزش دیده که دوره های آموزشی سازمان آموزش و پرورش شرکت کرده اند از لحاظ هر یک از متغییرها وضعیت بهتری یافته اند و این آموزش ها هم از نظر آموزش دیدگان و هم از نظر سرپرستان در اثر بخشی کارکنان آموزش دیده بسیار مؤثر بوده است.
تعداد صفحات:150 صفحه
قیمت :15000 تومان
پایان نامه ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشهای ضمن خدمت در کارکنان آموزش وپرورش شهرستان مراغه دردو سال اخیربراساس مدل سیپ