موضوع فارسی : قابلیت استفاده از حادثه و گزارش حادثه برای مدلسازی ریسک مبتنی بر شواهد - مطالعه موردی در گزارش زمین کشتی
موضوع انگلیسی : Usability of accident and incident reports for evidence-based risk modeling – A case study on ship grounding reports
تعداد صفحه : 13
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
در این مقاله مطالعه 115 گزارش حادثه زمین از سازمان تحقیقات ایمنی
فنلاند و شاخه تصادفات دریایی بررسی انگلستان، و همچنین 163 نزدیک به دست پایه گزارش
از ForeSea و Finnpilot پایگاه داده حادثه. هدف از این فی دوم نوع از دانش است که می توانید
از جمله منابع استخراج و بحث در مورد قابلیت استفاده از حادثه و گزارش حادثه برای شواهد
مدل سازی معرض خطر است. نسخه جدیدی از عوامل انسانی تجزیه و تحلیل و طبقه بندی سیستم کاتیون فی (HFACS) معرفی شده است
تحریک به عنوان چارچوبی برای بررسی گزارش حادثه. طبقه بندی جدید و مثبت به عنوان عوامل ایمنی که
در توابع سطح بالا مثبت است که برای انجام عملیات حمل و نقل ایمن پیش نیاز هستند بر اساس، برای استفاده
بررسی گزارش حادثه. گزارش حادثه به عنوان یک منبع قابل اعتماد از شواهد برای استخراج نشان داده شده است
قابل توجه ترین نمی تونم فی عوامل موثر در حوادث. گزارش حادثه اجباری برای مفید در نظر گرفته
درک موانع موثر به عنوان اقدامات کنترل ریسک. گزارش حادثه داوطلبانه، هر چند،
به عنوان نه در شکل فعلی خود را بسیار قابل اعتماد دیده می شود برای مدل سازی ریسک مبتنی بر شواهد استفاده می شود.
حوادث و گزارش حادثه
نزدیک به دست
HFACS
ضریب ایمنی
مدلسازی ریسک مبتنی بر شواهد
دانلود مقالهISI قابلیت استفاده از حادثه و گزارش حادثه برای مدلسازی ریسک مبتنی بر شواهد - مطالعه موردی در گزارش زمین کشتی