رمز و راز موفقیت در تبلیغات از طریق ایمیل
اگر دنیای دیروز را دنیای تکنولوژی بدانیم،دنیای امروز را میتوان دنیای ابزارها
دانست. گسترش تکنولوژی و کاهش محدودیت دسترسی به دانش، عملاً باعث شده
سطح تکنولوژی در فرهنگها و جوامع مختلف، مشابه یا لااقل قابل مقایسه باشد.
آنچه امروز میتواند رشد و توسعه یا توقف و پسرفت یک فرهنگ و جامعه را
است. به عبارت دیگر به کار گرفتن دانش » ابزارسازی و ابزار شناسی « ، مشخص کند
اگر فکر می کنید تبلیغات ایمیلی شما جواب نمی دهد باید نکات گفته شده در این کتاب را
رعایت فرمایید
و تکنولوژی برای دستیابی به اهداف فردی و سازمانی.
در میان ابزارهای مورد استفاده در جامعه امروزی، جایگاه ویژه ای دارد. » ایمیل «
ابزاری بسیار ارزان قیمت در عین کاهش هزینه های اطلاع رسانی و تبلیغات و
روابط عمومی، دانش و تخصص استفاده از آن نیز بسیار ساده و سطحی به نظر
میرسد. همین نگرش ساده انگارانه باعث شده است، در حوزه ایمیل در کشورمان
شویم. » ابزارسوزی « گرفتار یک فرهنگ
انبوه ایمیلهایی که روزانه از گروههای مختلف دریافت میکنیم، فهرست های
چندمیلیونی ایمیل که با قیمت های بسیار ناچیز ، دست به دست میگردند، سرمایه
گذاری های قابل توجه در حوزه ایمیل مارکتینگ بدون بازگشت قابل توجه و در
نهایت، بی تفاوت شدن جامعه هدف نسبت به این ابزار قدرتمند و کارآمد، همگی
میتواند نشاندهنده نیاز به تغییر نگرش در این حوزه باشد.
دوست عزیزم، حمید محمودزاده، در این کتاب کوچک اما ارزشمند، در عین اینکه
کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در خصوص ایمیل مارکتینگ را به کاربران
آموزش دهد، در جای جای کتاب، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول افزایش
اثربخشی این ابزار ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است. امیدوارم شما نیز مانند
من از خواندن آن لذت ببرید...
21 نکته ی اساسی در ایمیل مارکتینگ