نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی گرافیک : امور چاپ و تبلیغات ابتکار- انواع چاپ

اختصاصی از نیک فایل گزارش کارآموزی گرافیک : امور چاپ و تبلیغات ابتکار- انواع چاپ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی گرافیک : امور چاپ و تبلیغات ابتکار- انواع چاپ


گزارش کارآموزی گرافیک : امور چاپ و تبلیغات ابتکار- انواع چاپ

 

 

 

 

 


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:33

فهرست مطالب:
عنوان                                                                                                                                شماره
فصل اول   آشنایی کلی با مکان کار آموزی ------------------------------------------------------ 1
آشنایی کلی با مکان کار آموزی  --------------------------------------------------------------- 2    
فصل دوم     ارزیابی سنجش های مرتبط با رشته علمی کار آموز  --------------------------- 3                                                                                                                                                                                تعریف چاپ   -----------------------------------------------------------------------------  4                                    کاربرد چاپ  ------------------------------------------------------------------------------ 4                                           چاپ هنری  ------------------------------------------------------------------------------  4                                                          تاریخچه ی چاپ در دنیا  -------------------------------------------------------------------- 6                                                          تاریخچه ی چاپ در ایران  ------------------------------------------------------------------- 6                                                              چاپ سیلک اسکرین  -----------------------------------------------------------------------10                                                             چاپ فتو سیلک--------------------------------------------------------------------------- 10                                                             چاپ باتیک------------------------------------------------------------------------------ 10                           تاریخچه ی چاپ باتیک -------------------------------------------------------------------- 11                              مراحل چاپ باتیک ------------------------------------------------------------------------ 12                              شیوه های گوناگون چاپ باتیک -------------------------------------------------------------- 14                                کارگاه چاپ پارچه سازمان میراث فرهنگی ----------------------------------------------------- 15                                 چاپ برجسته ---------------------------------------------------------------------------- 16                                 چاپ هم سطح --------------------------------------------------------------------------- 18                                  چاپ گود ------------------------------------------------------------------------------- 25

فصل سوم آزمون آموخته ها ،نتایج و پیشنهادات ------------------------------------------------  26
آزمون آموخته ها ،نتایج و پیشنهاد ات  ------------------------------------------------------- 27
 

 

مقدمه
کار آموزان رشته های هنری به دلیل نوع کار و ارتباطی که از نظر رشته با هنر چاپ دارند ، لازم و ضروری است با این هنر آشنا شده و تجربیاتی  در این زمینه داشته باشند. آشنایی ، تجربیات عملی و استفاده از امکانات وسیع چاپ دستی باعث خواهد شد که کار آموزان به ارزش های هنری چاپ دستی پی ببرند و در نتیجه خواهند توانست که آثار هنری خود را با خلاقیت بیشتر و کیفیت و ارزش هنری بهتر ارائه بدهند.  محتوای این گزارش ،  مجموعه ای از تاریخچه ، تعریف چاپ دستی ، کاربرد چاپ ، و طریقه ی چاپ تک رنگ (سیلک اسکرین) است که کار آموزان با روش عملی چاپ با زبان ساده آشنا می شوند.
در اینجا لازم به تذکر است که چاپ هنری است که مراحل آن باید قدم به قدم آموزش داده شود و کارآموزان باید از روش های ساده شروع کرده و چگونگی مراحل عملی هر یک از شیوه های چاپ را به دقت فرا گیرند. در تمام رشته های هنری دانش فنی ، امکانات و آگاهی از روش های گوناگون ، مهم ترین موضوع در کنار خلاقیت نزد هنرمندان است.برای دست یافتن به آثار هنری منحصر به فرد تنها استعداد در بیان مستقیم و یا غیر مستقیم موضوعات کافی نیست بلکه چگونگی این بیان ، که همان روش عینیت دادن اثر است، بسیار اهمیت دارد. طبیعی است ، هر چه دامنه ی اطلاعات و تجربه روشهای عینیت بخشیدن در زمینه های گوناگون رشته ی مطالعاتی ما بیشتر باشد، به هنگام خلق یک اثر با وسعت دید بیشتر و امکانات وسیع تری با موضوع برخورد خواهیم کرد. با دقت در زندگی و آثار هنرمندان برجسته ی ایران و جهان مطمعنا با این وسعت دید و توانایی در اجرای روش های گوناگون روبرو خواهیم شد.  

فصل اول

آشنایی کلی با مکان کارآموزی


آشنایی کلی با مکان کارآموزی
موسسه تبلیغاتی ابتکار یک موسسه تبلیغاتی خصوصی است که در شهرستان ماهشهر واقع در ناحیه صنعتی ایجاد شده و مشغول بکار است . در این محل تعداد 9 نفر مشغول به کار هستند و کارهایی چون طراحی آرم ، طراحی بنر ، طراحی اوراق اداری و ساخت مهر های ژلاتینی و بخصوص انواع چاپ صورت می گیرد که هر یک از این کارها توسط فرد یا افراد مشخصی انجام می شود . در این موسسه مدیریت به عهده یک نفر است که بر چگونگی انجام کارها و کیفیت کار نظارت دارد و تا حدودی در مورد کارهای ارائه شده اطلاعات کافی دارد .
یک نفر بازار یابی موسسه را به عهده دارد که با آگاهی دادن به دیگران در مورد تبلیغات و کیفیت کار خود سفارش آنها را برای تبلیغات جذب می کند . یک نفر کار ساخت مهر های ژلاتینی را به عهده دارد . در قسمت دیگر که بنر را طراحی می کنند ، دو نفر مشغول بکار هستند که ابتدا یک نفر طرح مورد نظر را که مطابق با موضوع سفارش شده است را طراحی کرده و نفر دوم آنرا به دستگاه چاپ منتقل کرده و ناظر عمل چاپ بنر بوسیله دستگاه است .
قسمت دیگر که طراحی آرم و نشانه است ، طراح ، طرح را با استفاده از آرشیو و یا با استفاده از اطلاعات خود برای مشتریان آرم یا نشانه طراحی می کند . در این کارگاه قسمت دیگری نیز وجود دارد که به انجام انواع چاپ مبادرت می ورزد . در این قسمت سه نفر مشغول بکار هستند .


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی گرافیک : امور چاپ و تبلیغات ابتکار- انواع چاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد