فرمت : Word
تعداد صفحات : 87
فصل اول: مقدمه
1-1- صنعت نورد
1-2- قفسه های نورد
1-3- نورد فلزها
1-4- قفسه های پیش نورد
1-5- نورد گرم پایانی
1-6- اسیدشویی
1-7- نورد سرد
فصل دوم: تحلیل فرآیند نورد سرد ورق
2-1- تعیین نرخ کرنش میانگین در نورد سرد
2-2- توزیع فشار در نورد سرد
2-3- روش ساختن ورق فولادی استحکام بالای نورد سرد شد
2-4- روش ساخت ورق فولادی استحکام بالای کار سرد شده
فصل سوم: فولاد مورد استفاده در ساختمان بدنه اتومبیل در آینده
3-1- مواد مورد استفاده در ساختمان بدنه اتومبیل در آینده
3-2- پروسه های تولید سازه های سبک وزن
3-3- کاربرد مواد در بدنه خودرو
3-3-1- فولاد
3-3-2- آلیاژهای آلومینیم
3-3-3- آلیاژهای منیزیم
3-3-4- کامپوزیتها (مواد مختلط)
3-4- کاهش در وزن خودرو
3-5- اثر نیوبیوم روی تبلور مجدد ورق فولادی کم کربن نورد سرد شده اتومبیل
3-6- توسعه در فولاد استحکام بالای پیشرفته
3-6-1- فولادهای دو فازی
3-6-2- فولادهای دو فازی کار سرد شده
3-6-3- فولادهای چند فازی
3-6-4- فولادهای TRIP
فصل چهارم: اثرنیتروژن برروی خواص مکانیکی ورقهای فولادیTRIP نورد سردشده
4-1- اثر نیتروژن بر روی خواص مکانیکی ورق های فولادی TRIP نورد سرد شده
4-2- اثر رسوب ALN بر روی ویژگی های آستنیت باقیمانده
4-3- خواص مکانیکی فولادی که نیتروژن به آن اضافه شده است
4-4- میکروساختارهای خواص مکانیکی فولاد TRIP Si- Al-Mn حاوی نیوبیوم (Nb)
4-5- اثر نرخ کرنش
4-6- اثر مقدار Nb
4-7- اثر هم دماسازی در منطقه بینیت
فصل پنجم: عیوب در شکل دهی ورقها
5-1- عیوب در قطعات شکل گرفته
5-2- مشکلات و عیوب موجود محصولات نورد شده
5-2-1- چروک خوردن
5-2-2- ترک خوردن لبه
فصل ششم: نتایج
صنعت نورد