موضوع فارسی :وبلاگ ها در آموزش زبان: به حداکثر رساندن نوشتن مشارکتی دانش آموزان
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Blogs in Language Learning: Maximizing Students’ Collaborative Writing
تعداد صفحه :7
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2011
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
مربیان با فن آوری های وب 2.0 مانند وبلاگ ها و یا پادکست ها درگیر، به یادگیری شخصی تر، تعاملی و پویا تر. وبلاگ نویسی به عنوان یکی از محبوب ترین اشکال از گفتمان آنلاین پدید آمده است. وبلاگ نویسی به عنوان یک پلت فرم یادگیری در فراهم آوردن فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی که می تواند دانش آموزان نسبت به عملکرد زبان خود در نوشتن بهبود دیده می شود. طبیعت منحصر به فرد معماری وبلاگ و هزینه پایین نه تنها تحت تاثیر قرار چگونه دانش آموزان می توانند انتشار و توزیع کار خود را به مخاطبان گسترده تر بلکه چگونه دانش آموزان خود را به عنوان نویسنده را ببینید. در این مقاله در مورد استفاده از وبلاگ ها در یک دوره زبان و IT که می تواند کمک به حداکثر رساندن نوشتن مشارکتی دانش آموزان، تمرکز دارد. یافته های حاصل از وبلاگ ها عبارتند از درک دانش آموزان ESL چگونه وبلاگ نویسی می توانید به توسعه از نوشتن دانش آموزان کمک می کند.
دانلود مقاله ISI وبلاگ ها در آموزش زبان: به حداکثر رساندن نوشتن مشارکتی دانش آموزان