فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:20
فهرست مطالب:
موتور شنت( انشعاب موازی ) ثابت (انشعاب موازی)
کنترل سرعت برای یک موتورDC ترکیبی
کنترل آرماتور برای راه اندازی وبرای سرعت پایه پایین
کنترل میدان انشعاب موازی برای راه اندازی و سرعت پایه بالا
اتصال دیفرانسیلی (موتور )
کمو تا تور
فیلم کموتا تور
پره های آرماتور
شنت های برابر کننده
آ هن لهینت ( ور قه ای ) شده
مشکلات آروماتور
میله های سوخته کموتاتور
کمو تا تور کثیف
کله های بی رنگ از یک سیم پیچ باز آ رما تور
برابر کننده باز
موتور از حرکت متو قف شده (stalled)
مشکلات بار و کنترل
زغال ها
مشکلات زغال
نا حیه انتقال
شیار مار پیچ
چندین زغال
فاصله بین زغال ها
مسیرها در زغال
کشش فنری
موتور شنت( انشعاب موازی ) ثابت (انشعاب موازی)
طرح شسنت ثابت گردش های بسیار اندکی در میدان سری دارند میدان سری به ترکیب تغییر دهنده سرعت متصل می باشد . وقتی با ر افزایش می یابد ،
جریان میدان سری وآرماتور افزایش می یابد.خاصیت مغناطیسی میدان سری منتج شده ، مقداری از خا صیت مغناطیسی میدان اشعاب موازی ( شنت) را حذف می کند . این ، خیلی سریع شمارشگر ولتاژ را پایین می آورد و آمپرها ی بیشتری را برای جریان یافتن در آرماتور مجاز می داند . موتور به سرعت به تغییرات ناگهانی بار واکنش نشان می دهد . با این طراحی مقداری از کا رآیی هدر می رد .
کنترل سرعت برای یک موتورDC ترکیبی
پلاک اسم موتور سرعت پایه موتور را نشان می دهد . شکل 46 -1 کنترل موتور ترکیبی اصلی می باشد. کنترل ها در دامنه ای از رئو ستا ها ی اهرم دستی تا مدار الکتریکی را در بر می گیرد . بدون در نظر گرفتن پیچیدگی ، آن ها احزاب مو تور را هما نطور که در شکل 46-1 نشان داده شده کنترل می کنند .
کنترل آرماتور برای راه اندازی وبرای سرعت پایه پایین
ولتاژ کامل باید زمانی برای میدان شنت ( انشعاب موازی ) به کار رود که کنترل آرماتور استفاده می شود. ولتاژ کامل در میدان انشعاب موازی طوق ثابت موتور را ارائه می دهد (از صفر تا سرعت پایه) .کنترل آرماتور آمپرهای آرماتور را اجازه می دهد تا به آن طوق گسیختگی بدهد . مقاومت تبدریج از وقتی که موتور شروع به شتاب گرفتن می کند ، کاهش می یابد .موتور تا rpm مورد نیاز با بار شتاب می گیرد . ولتاژ کامل در سرعت پایه برای آ رماتور بکار می رود .
تحقیق ماشین های الکتریک سه فاز