بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهرستان مشهد
فرمت pdf
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه..................................................................................... ......................................... ........................ 1
تشریح و بیان مسئله.................................................................................................................................... 1
ضرورت انجام تحقیق................................................................................................................................ 8
فرضیه های تحقیق..................................................................................................................................... 4
اهداف اساسی از انجام تحقیق.................................................................................................................... 4
نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق................................................................................................... 5
قلمرو تحقیق............................................................................................................................................. 5
تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی طرح............................................................................................. 6
فصل دوم
تحقیقات بازاریابی............................................................................... ....................... ............................. 9
تعریف تحقیقات بازاریابی......................................................................................... ............................. 11
وظایف تحقیقات بازاریابی...................................................................................................................... 11
طبقه بندی تحقیقات بازاریابی.......................................................................................... ....................... 14
شیوه های تحقیقات بازاریابی....................................................................................... ........................... 15
فرآیند تحقیقات بازاریابی..................................................................................... .................................. 15
بازارگرایی........................................................................................................ ..................................... 11
سیر تحول تاریخی.................................................................................................................................. 11
دیدگاههای مختلف پیرامون بازارگرایی ................................................................................................ 19
تحلیل تاریخی از تحقیقات در زمینه بازارگرایی...................................................................................... 11
مطالعات صورت گرفته درمورد بازارگرایی............................................................................................. 18
مطالعات نارور واسلتر.................................................................................................................................. 14
مطالعات کالی و جاورسکی.......................................................................................................................... 13
مطالعه نورا لادو......................................................................................................................................... 81
مطالعات کادگان و دیماندوپلوس................................................................................................................... 81
مفاهیم جدید مبتنی بر مطالعات قبلی ...................................................................................................... 81
خصیصه های کلیدی بازارگرایی در سازمان های بازارگرا....................................................... ................ 88
موانع ایجاد فرهنگ بازارگرایی........................................................................................... .................... 85
عملکرد بازرگانی ......................................................................................................... ........................ 81
روش مبتنی بر تأمین هدف. ...................................................................................... .............................. 81
روش مبتنی بر تامین منابع................................................................................ ........................................ 89
روش مبتنی بر فرآیند درونی............................................................................... .................................... 89
روش های عینی و ذهنی در سنجش عملکرد............................................... ............................................ 89
مؤلفه های مربوط به سنجش عملکرد بازرگانی ....................................................................................... 41
رابطه بین تحقیقات بازاریابی ، بازارگرایی و عملکرد بازرگانی................................................................ 41
خدمات....................................................................................................... ........................................... 44
تحقیقات صورت گرفته.................................................................................... ...................................... 46
تحقیقات داخلی............................................................................................... ...................................... 46
تحقیقات خارجی............................................................................................................... .................... 46
فصل سوم
تحقیق........................................................................................................................ ............................ 49
تعریف تحقیق ....................................................................................................... ................................ 49
روش تحقیق................................................................................................................. .......................... 49
جامعه، نمونه و روش نمونه گیری............................................................................................................ 51
جامعه...................................................................................................................... ............................... 51
نمونه........................................................................................................................... ........................... 51
روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات........................................................................................................ 51
روایی و پایایی پرسشنامه.................................................................................................... ..................... 51
روایی............................................................................................................................ ......................... 51
روایی ظاهری.............................................................................................................................. .............. 58
پایایی................................................................................................................. .................................... 58
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها................................................................................................................. 54
تحلیل مسیر ................................................................................................................. .......................... 54
فرایند انجام تحقیق................................ ................................. ................... ........................................... 55
مراحل اصلی در تجزیه و تحلیل روابط موجود در مدل.......................................................... .................. 55
فصل چهارم
سیمای آزمودنیها........................................................................................................ ............................ 61
تعیین میزان همبستگی روابط موجود بین متغیرها در مدل مفهومی................................ ............................ 61
بررسی تاثیر متغیرها بریکدیگر................................................................................................................. 14
تحلیل علی فرضیه الف و زیر فرضهای مربوط به آن................................................................................. 14
تحلیل علی فرضیه ب و زیرفرضهای مربوط به آن..................................................................................... 14
تحلیل علی فرضیه ج و زیر فرضهای مربوط به آن................................. ................................................... 15
بررسی مقایسه ای نحوه تاثیر گذاری تحقیقات بازاریابی … 11.....................................................................
فصل پنجم
مرور کلی............................................................................................................................................... 31
نتیجه گیری............................................................................................................................. ............... 38
نتیجه ترسیمی.................................................................................................................. ....................... 36
پیشنهادات.......................................................................................................... .................................... 31
تحقیقات بیشتر........................................................................................................................................ 33
محدودیتهای تحقیق.......................................................... ...................................................................... 33
منابع و مآخذ....................................................................................................... ............................... 91
ضمائم......................................................................................................................... .......................... 9
دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت - بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی