نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت - بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی

اختصاصی از نیک فایل دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت - بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت - بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی


دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت - بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی

بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی شهرستان مشهد

فرمت pdf

فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه..................................................................................... ......................................... ........................ 1
تشریح و بیان مسئله.................................................................................................................................... 1
ضرورت انجام تحقیق................................................................................................................................ 8
فرضیه های تحقیق..................................................................................................................................... 4
اهداف اساسی از انجام تحقیق.................................................................................................................... 4
نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق................................................................................................... 5
قلمرو تحقیق............................................................................................................................................. 5
تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی طرح............................................................................................. 6
فصل دوم
تحقیقات بازاریابی............................................................................... ....................... ............................. 9
تعریف تحقیقات بازاریابی......................................................................................... ............................. 11
وظایف تحقیقات بازاریابی...................................................................................................................... 11
طبقه بندی تحقیقات بازاریابی.......................................................................................... ....................... 14
شیوه های تحقیقات بازاریابی....................................................................................... ........................... 15
فرآیند تحقیقات بازاریابی..................................................................................... .................................. 15
بازارگرایی........................................................................................................ ..................................... 11
سیر تحول تاریخی.................................................................................................................................. 11
دیدگاههای مختلف پیرامون بازارگرایی ................................................................................................ 19
تحلیل تاریخی از تحقیقات در زمینه بازارگرایی...................................................................................... 11
مطالعات صورت گرفته درمورد بازارگرایی............................................................................................. 18
مطالعات نارور واسلتر.................................................................................................................................. 14
مطالعات کالی و جاورسکی.......................................................................................................................... 13
مطالعه نورا لادو......................................................................................................................................... 81
مطالعات کادگان و دیماندوپلوس................................................................................................................... 81
مفاهیم جدید مبتنی بر مطالعات قبلی ...................................................................................................... 81
خصیصه های کلیدی بازارگرایی در سازمان های بازارگرا....................................................... ................ 88
موانع ایجاد فرهنگ بازارگرایی........................................................................................... .................... 85
عملکرد بازرگانی ......................................................................................................... ........................ 81
روش مبتنی بر تأمین هدف. ...................................................................................... .............................. 81
روش مبتنی بر تامین منابع................................................................................ ........................................ 89
روش مبتنی بر فرآیند درونی............................................................................... .................................... 89
روش های عینی و ذهنی در سنجش عملکرد............................................... ............................................ 89
مؤلفه های مربوط به سنجش عملکرد بازرگانی ....................................................................................... 41
رابطه بین تحقیقات بازاریابی ، بازارگرایی و عملکرد بازرگانی................................................................ 41
خدمات....................................................................................................... ........................................... 44
تحقیقات صورت گرفته.................................................................................... ...................................... 46
تحقیقات داخلی............................................................................................... ...................................... 46
تحقیقات خارجی............................................................................................................... .................... 46
فصل سوم
تحقیق........................................................................................................................ ............................ 49
تعریف تحقیق ....................................................................................................... ................................ 49
روش تحقیق................................................................................................................. .......................... 49
جامعه، نمونه و روش نمونه گیری............................................................................................................ 51
جامعه...................................................................................................................... ............................... 51
نمونه........................................................................................................................... ........................... 51
روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات........................................................................................................ 51
روایی و پایایی پرسشنامه.................................................................................................... ..................... 51
روایی............................................................................................................................ ......................... 51
روایی ظاهری.............................................................................................................................. .............. 58
پایایی................................................................................................................. .................................... 58
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها................................................................................................................. 54
تحلیل مسیر ................................................................................................................. .......................... 54
فرایند انجام تحقیق................................ ................................. ................... ........................................... 55
مراحل اصلی در تجزیه و تحلیل روابط موجود در مدل.......................................................... .................. 55
فصل چهارم
سیمای آزمودنیها........................................................................................................ ............................ 61
تعیین میزان همبستگی روابط موجود بین متغیرها در مدل مفهومی................................ ............................ 61
بررسی تاثیر متغیرها بریکدیگر................................................................................................................. 14
تحلیل علی فرضیه الف و زیر فرضهای مربوط به آن................................................................................. 14
تحلیل علی فرضیه ب و زیرفرضهای مربوط به آن..................................................................................... 14
تحلیل علی فرضیه ج و زیر فرضهای مربوط به آن................................. ................................................... 15
بررسی مقایسه ای نحوه تاثیر گذاری تحقیقات بازاریابی … 11.....................................................................
فصل پنجم
مرور کلی............................................................................................................................................... 31
نتیجه گیری............................................................................................................................. ............... 38
نتیجه ترسیمی.................................................................................................................. ....................... 36
پیشنهادات.......................................................................................................... .................................... 31
تحقیقات بیشتر........................................................................................................................................ 33
محدودیتهای تحقیق.......................................................... ...................................................................... 33
منابع و مآخذ....................................................................................................... ............................... 91
ضمائم......................................................................................................................... .......................... 9


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت - بررسی تاثیر تحقیقات بازاریابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانسهای مسافرتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد