نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور *

اختصاصی از نیک فایل دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور * دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور *


دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور *

دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور ؛ یک مقاله خوب برای رشته اقتصاد و مدیریت در 4 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

چرا این  گزارش را می خوانیم. :

در عصر مشتری مداری ، مدیران ارشد بازاریابی (CMOS) یک صعود ساخت را در ساختعلائم تجاری با فن آوری قوی مصرف کنندگان را دارد. این منجر به تجدید نظر قوانین بازاریابان در ساخت یک نام تجاری می شود . در این عصر جدید ، CMOS باید یک روی کرد مدیریتی شرکت محور با تغییر نام تجاری به عنوان یک دارایی در یک سیستم مشتری محور تبدیل شود و محور ایجاد یک تجربه با نام تجاری را داشته باشد.راهکار نام تجاری تجربی کمک می کند تا دوباری استراتژی های CMOS جهت ایجاد یک نام تجاری دوباره به یکدیگر متصل شوند .نام تجاری تجربی مشتری محور با شرایط زیر است :

1_ ضرورت تبلیغ با نام تجاری تجربی

2_ ترسیم مسیری برای نام تجاری جدید تجربی

3_ تحریک و شرکت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن

4_ نظارت فعال و مدیریت سالم با نام تجاری

این گزارش در ابتدای 19 ژوئیه 2012 منتشر شده . فروستر تجدید نظر قابل ملاحظه ای را در عمل ایده های جدید انجام داده است .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور *
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد