نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری

اختصاصی از نیک فایل پایان نامه بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری


پایان نامه بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری

پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان برند تیرک) به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

در عصر جدید ارزش برند یک عامل کلیدی و تعیین­کننده در ارزش شرکت و ارزش بازار سهام می­باشد. ارزش ویژه برند قدرتمند اجازه می دهد تا شرکت ها بهتر مشتریان را حفظ کنند، به نیازهایشان با اثربخشی بیشتر رسیدگی کنند، و سود(منافع) را افزایش دهند. ارزش ویژه برند می تواند با پیاده سازی موفق و مدیریت تلاش بازاریابی ارتباطی مداوم به وسیله ارائه ارزش به مشتری، و گوش دادن به نیازهای آنان افزایش یابد. بی توجهی به نکاتی که رابطه برند-مشتری ارائه نموده در بازار و به کار نگرفتن این منافع و خوش بینی که به اینکه رابطه یقینا در دراز مدت ایجاد خواهد شد منجربه شکت می شود.

 هدف این پژوهش بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری بوده است. متغیر ارزش ویژه برند و رضایت مشتری به عنوان متغیرهای پژوهش در میان مشتریان برند تیرک در شهر مشهد، به عنوان جامعه آماری این پژوهش، مورد بررسی قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش، پرسش نامه استاندارد بوده است. 250 پرسش نامه توزیع و 240 مورد جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. روش نمونه گیری از نوع تصادفی ساده بوده است. روایی پرسش نامه تایید گردید و پایایی پرسش نامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه و تایید شده است. جهت بررسی و آزمون فرضیه ها از نرم افزارهای SPSS و PLS-Smart استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که تمامی ابعاد ارزش ویژه برند بر رضایت مشتری تأثیر گذار است؛ بنابراین هر چهار فرضیه فرعی این پژوهش مبنی بر تأثیر کیفیت درک شده، وفاداری به برند، آگاهی از برند و تداعی برند بر رضایت مشتری تأیید شدند. از طرفی، در فرضیه اصلی پژوهش، تأثیر ارزش ویژه برند به طور کلی بر رضایت مشتری مورد بررسی قرار گرفت و پس از آزمون، این فرضیه نیز مورد تأیید قرار گرفت.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و رضایت مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد