نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تاثیر زاویه شیب گودبرداری و پارامترهای مقاومت برشی خاک بر نیروی کششی میخ ها در گودبرداری (مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر اصف

اختصاصی از نیک فایل بررسی تاثیر زاویه شیب گودبرداری و پارامترهای مقاومت برشی خاک بر نیروی کششی میخ ها در گودبرداری (مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر اصفهان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

حفظ و نگهداری از گودبرداری ها خصوصاً در مناطق شهری، به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی که اجرای گودبرداری می تواند بر ساختمان های مجاور داشته باشد، امری ضروری و حیاتی است. لذا در این تحقیق سعی شده است با بررسی و مطالعه روش های مختلف حفظ و پایدارسازی گودبرداری ها، به مطالعه عوامل مؤثر بر پایداری گودبرداری های مهار بندی شده با استفاده از سیستم میخ کوبی پرداخته شود. در این راستا با استفاده از روش های عددی موجود به مدل سازی رفتار گودبرداری ها در محدوده مرکزی شهرستان اصفهان پرداخته شده و تحلیل جامعی از عملکرد این سازه ها به عمل آمده است. بدین ترتیب با جمع آوری داده های مربوط به مطالعات ژئوتکنیک به عمل آمده در محدوده مرکزی شهرستان اصفهان، عوامل مؤثر بر عملکرد گودبرداری ها مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به مدل های بسط داده شده از گودبرداری ها، اثر عوامل مختلف نظیر زاویه شیب گودبرداری و پارامترهای مقاومت برشی خاک بر نیروی کششی میخ ها در گودبرداری، مورد مطالعه دقیق تر قرار گرفته است.

 

سال انتشار: 1394

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: pdf


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر زاویه شیب گودبرداری و پارامترهای مقاومت برشی خاک بر نیروی کششی میخ ها در گودبرداری (مطالعه موردی: بخش مرکزی شهر اصفهان)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد