نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود بررسی رابطه بین مدیریت آرد و نان و رضایت مشتریان

اختصاصی از نیک فایل دانلود بررسی رابطه بین مدیریت آرد و نان و رضایت مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود بررسی رابطه بین مدیریت آرد و نان و رضایت مشتریان


دانلود بررسی رابطه بین مدیریت  آرد و نان و رضایت مشتریان

 

 

 

 

 

 

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت

دانلود بررسی رابطه بین مدیریت  آرد و نان و رضایت مشتریان

چکیده:

با توجه به اهمیت نان و جایگاه نخست آن در تغذیه مردم، کیفیت گندم و آرد و به تبع آن کیفیت نان از مسائل مطرح و مقوله های بسیار پرسروصدای سالهای اخیر است. در صنعت نان بررسی رضایت­مندی مصرف کننده از کیفیت نان اهمیت بالایی دارد، لذا ضعف­هایی در نظام مدیریتی، سیاست­گذاری­های حاکم و همچنین ضعف­های کیفی در فرآیند تولیدی آرد و نان که باز می­توان گفت ناشی از ضعف مدیریتی سازمان های مسئول می­باشد، دیده می­شود.

هدف این تحقیق بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت آرد و نان با رضایت مشتریان در استان اردبیل می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش تجزیه و تحلیل یک تحقیق تحلیلی می باشد. به شیوۀ پیمایشی و از طریق نمونه گیری تصادفی از مشتریان ذی ربط در سال 1392 انجام شد.

نتایج حاصله نشان می دهد که از دیدگاه مشتریان بین مدیریت کیفیت و رضایت مشتریان همبستگی مثبت و معنادار متوسطی وجود دارد. بنابراین واحدهای تولیدی با رساندن کیفیت به انتظارات مشتریان که پشتوانه آین واحدها سازمان­های مسئول می­باشند؛ می­توانند رضایت آن­ها را افزایش دهند.

 

فهرست عناوین

 

عنوان                                                                                                                                                 صفحه

 

فصل اول: کلیات تحقیق

 

1-1) بیان مساله....................................................................................................................................................................2

 

1-2) اهمیت و ضرورت موضوع...........................................................................................................................................4

 

1-3) نوآوری تحقیق.............................................................................................................................................................4

 

1-4) تعریف مفهومی............................................................................................................................................................4

 

1-5) تعریف عملیاتی............................................................................................................................................................5

 

1-6) اهداف و فرضیه های تحقیق.....................................................................................................................................6

 

1-7) روش اجرای تحقیق....................................................................................................................................................7

 

1-8)ابزار اندازه گیری...........................................................................................................................................................8

 

1-9) جامعه و نمونه آماری تحقیق....................................................................................................................................8

 

1-10)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات................................................................................................................................8

 

1-11) تحدید موضوع...........................................................................................................................................................9  

 

 

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

 

2-1) مقدمه..........................................................................................................................................................................11

 

بخش اول) مفاهیم مدیریت کیفیت.........................................................................................................................................12

 

2-1-1) تعریف مدیریت کیفیت......................................................................................................................................12

 

2-1-2)اصول حاکم بر سیستم های مدیریت کیفیت.................................................................................................13 2-1-3) استانداردهای مدیریت کیفیت ........................................................................................................................17

 

2-1-3-1) انواع استاندارد مدیریت کیفیت ..................................................................................................................17

 

2-1-3-2)تعریف جایزه کیفیت.......................................................................................................................................21

 

2-1-3-3)هفت اصل جوایز مورد نظر جوایز کیفیت...................................................................................................21

 

2-1-3-4)اهداف جوایز کیفیت.......................................................................................................................................21

 

2-1-3-5)نکات برجسته مقالات ارائه شده در همایش جوایز کیفیت و برتری جویی فیجی............................22

 

2-1-3-6)مدل جایزه ملی کیفیت ایران.......................................................................................................................23

 

2-1-4)مدیریت کیفیت جامع..........................................................................................................................................24

 

2-1-4-1)تعریف مدیریت کیفیت جامع.......................................................................................................................24

 

2-1-4-2)رابطه بین فعالیت های TQM و عملکرد کیفیت....................................................................................24

 

بخش دوم( رضایت شتری.....................................................................................................................................26

 

2-2-1) رضایت مشتری....................................................................................................................................................26

 

2-2-1-1) اهمیت رضایت مشتری.................................................................................................................................27

 

2-2-1-2) مدل شکل گیری رضایت مندی مشتری..................................................................................................28

 

2-2-1-3)روشهای اندازه گیری رضایت مشتریان.......................................................................................................28

 

2-2-1-4)اهمیت دستیابی به رضایت مندی مشتری................................................................................................29

 

2-2-1-5)کیفیت و رضایت مندی..................................................................................................................................30

 

بخش سوم ( آرد و نان.................................................................................................................................30

 

2-3-1) مقدمه....................................................................................................................................................................30

 

2-3-2) آرد..........................................................................................................................................................................32

 

2-3-3) نان..........................................................................................................................................................................33

 

2-3-3-1)بررسی عوامل موثر بر کیفیت نان................................................................................................................33

 

2-3-3-2)ارزش غذایی نان..............................................................................................................................................35

 

2-3-3-3)مسائل و مشکلات صنایع تولید نان.............................................................................................................36

 

2-3-3-4)ایجاد و راه اندازی واحدهای نان صنعتی....................................................................................................37 بخش چهارم) پیشینه تحقیق...................................................................................................................38

 

2-4)پیشینه داخلی و خارجی .......................................................................................................................................38  

 

فصل سوم: روش‌شناسی تحقیق      

 

3-1) روش تحقیق..............................................................................................................................................................49

 

3-2) مدل تحقیق...............................................................................................................................................................49

 

3-3) فرضیه­های تحقیق....................................................................................................................................................52

 

3-4) جامعه و نمونه آماری تحقیق.................................................................................................................................52

 

3-5) ابزارگردآوری داده­ها......................................................................................................................... ........................53

 

3-6) روایی و پایایی پرسشنامه.. ......................................................................................................................................54

 

3-7) روش تجزیه و تحلیل داده­ها..................................................................................................................................56

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها

 

4-1) مقدمه..........................................................................................................................................................................58

 

4-2)توصیف نمونه آماری..................................................................................................................................................58

 

4-2-1)جنسیت...................................................................................................................................................................58

 

4-2-2)میزان تحصیلات....................................................................................................................................................60

 

4-2-3)سن...........................................................................................................................................................................61

 

4-3)شاخص های آماری....................................................................................................................................................62

 

4-3-1)آماره های توصیفی متغیرها................................................................................................................................63

 

4-4-1) نتایج تحلیل آمار استنباطی..............................................................................................................................63

 

4-4-2) آزمون نرمال بودن...............................................................................................................................................64

 

4-4-3) بررسی فرضیه های تحقیق................................................................................................................................64

 

4-4-3-1)آزمون فرضیه اول.............................................................................................................................................64

 

4-4-3-2)آزمون فرضیه دوم............................................................................................................................................65

 

4-4-3-3)آزمون فرضیه سوم...........................................................................................................................................66

 

4-5) نتیجه­گیری................................................................................................................................................................66

 

4-6)نمایش تجزیه و تحلیل داده ها بر روی مدل اصلی.............................................................................................69

 

فصل پنجم : نتیجه­گیری و پیشنهادها

 

5-1) مقدمه.........................................................................................................................................................................70

 

5-2) جمع بندی................................................................................................................................................................71

 

5-3) پیشنهادها..................................................................................................................................................................78

 

منابع.......................................................................................................................................................................................82

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود بررسی رابطه بین مدیریت آرد و نان و رضایت مشتریان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد