پاورپوینت بسیار شکیل و حرفه ای برای ارائه
قالب بندی : پاورپوینت
تعداد اسلاید :29 اسلاید
تکه های از متن اسلاید ها :
مقدمه:
با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، شرکتها دیگر نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان را نیز باید مورد توجه قرار دهند.دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست. تغییر در فناوری، تغییر در اطلاعات، تغییر در خواسته های مردم، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، موسسات مجبور شدهاند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت، دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. (2000,1 Harrison,)شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی "بازاریابی رابطهمند" نموده است.
تعریف بازاریابی رابطه مند
تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی رابطه مند
دلایل پیدایش بازاریابی رابطه مند
اهمیت مشتری در بازاریابی رابطه مند:
اهمیت مشتری از نگاه آمار
بازاریابی رابطه مند،تهاجمی و دفاعی
استراتژیهای بازاریابی رابطهمند
تعیین خدمت اصلی
برقراری رابطه باب طبع هر مشتری
ارائه خدمات جنبی
قیمتگذاری رابطهمند
تاکید بر بازاریابی داخلی
مدل های بازاریابی رابطه مند
مدل سین و همکاران:
مدل تاهیر رشید
بازاریابی رابطه مند داخلی
مدل من سو و اسپیس
مدل 5 سطحی کاتلر
خروجی بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند در یک نگاه
نتیجه گیری
دانلود پاورپوینت آماده با عنوان بازاریابی - 29 اسلاید