قالب بندی : PDF
شرح مختصر : در سالهای اخیر تخلیه و توزیع اورژانسی نواحی شهری مورد توجه عموم قرار گرفته است. سیستم های ترابری مولفه های مرکزیدر تخلیه اثر و زمان مدیریت ترافیک و همچنین سیستم های کنترل برای انجام موفقیت آمیز آن حیاتی هستند. تحقیقات زیادی نشان میدهد که تخلیه و ترابری با هم در ارتباط هستند. در این پایان نامه چارچوب جدیدی برای مدیریت تخلیه را بررسی و الگوریتمی را شرح میدهیم که یک صف طولانی از ترافیک را به حرکت درآورده و همزمان ترافیک را برآورد و زمان سفر را کمینه میکند. این پایان نامه یک مفهوم جدید از واگذاری ترافیک با کمک اصول wardrop است.
فهرست :
مروری بر روند ترافیک
تقاطع ها
انواع تقاطع ها
طراحی تقاطع ها
تاخیر و انواع آن
ظرفیت
سطع سرویس
حجم ترافیک
سرعت
مدل سازی و انواع سفر
تخلیه و توزیع بهینه ترافیک
پیش بینی احتیاجات در مدیریت تخلیه ترافیک
اهداف کلی عملکرد محدودیت سرعت و عملکرد آن
مراحل روش کنترل محدودیت سرعت
بهینه سازی و اصول wardrip
چهارچوب توزیع در یک سیستم ساماندهی شده تخلیه
تغییرپذیری ترافیک در یک فرایند تخلیه
محاسبه هزینه زمان سفر
بهینه سازی
فرایند بهینه سازی
تحلیل هزینه سفر در یک بخش خیابانی
دامنه توزیع در یک تخلیه
آخرین زمان برای کنترل شارش ورودی
شبیه سازی
برنامه نویسی
الگوریتم هزینه سفر
شبیه سازی
نتیجه گیری و پیشنهاد
پیوست
پایان نامه با عنوان:کاربرد مدیریت تخلیه در توزیع بهینه ترافیک