نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران

اختصاصی از نیک فایل بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران بصورت ورد وکامل

چکیده

سود یکی از اقلام مورد توجه سرمایه گذاران می باشد و مبنای بسیاری از تصمیم گیری های مهم اقتصادی به شمار می رود. سود دارای دو جز نقدی و تعهدی می باشد، از طرفی اقلام تعهدی سود دارای دو بخش عادی و غیر عادی می باشد. برخی شواهد نشان دهنده این واقعیت اند که سرمایه گذاران در درک اطلاعات مربوط به اقلام تعهدی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که منجر به افزایش هزینه معاملاتی می شود و علت آن هم عدم تقارن اطلاعاتی میان معامله گران می باشد. این تحقیق به بررسی رابطه بین اجزای اقلام تعهدی و هزینه معاملات در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته است. در راستای این هدف، کلیه شرکت¬های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران که اطلاعات مورد نیاز را در سالهای 1386 الی 1391 ارائه داده بودند، مورد بررسی قرار گرفتند. در مجموع 64 شرکت از صنایع مختلف انتخاب شدند. برای بررسی اطلاعات از تجزیه و تحلیل پانلی و به منظور آزمون فرضیه¬ها از رگرسیون چند متغیره استفاده شد و معنی¬دار بودن آنها با استفاده از آماره t و F صورت گرفت؛ همچنین برای آزمون عدم خود همبستگی مدل از آماره دوربین- واتسون استفاده شده است. نتیجه تحقیق نشان می دهد که بین اقلام تعهدی غیر عادی و هزینه معاملات رابطه معنی دار و مستقیمی وجود دارد؛ و همچنین بین اقلام تعهدی عادی و هزینه معاملات رابطه معنی داری وجود ندارد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی ارتباط بین اجزاء اقلام تعهدی و هزینه معاملات سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد