لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:14
فهرست مطالب
تحلیل شرکت خدمات رسانی کامپیوتر
خدمات کامپیوتری(خرید وفروش قطعات کامپیوتری ):
جدول مشخصات نیازمندیهای شرکت:
جدول D.T.T:
جدول F.T.T:
ناحیه:
جدولSub.T.T:
زیر سیستم:
جدولT.T.T:
واسط:
جدولS.T.T:
منبع:
سناریوها
نمودار use -case
SCD نمودار
SFD نمودار
خدمات کامپیوتری(خرید وفروش قطعات کامپیوتری ):
قطعات کامپیوتر را مسئول خرید ،خرید داری کرده و انبار میشود.
یک لیستی از فرم قطعات آماده شده همراه با قیمت به مشتری ارائه میشود.
مشتری با توجه به معیارهای خودش سیستم خودرا انتخاب کرده و فروشنده پس از اطمینان از خرید سیستم فرم نرم افزارها را به مشتری میدهد و سپس مشتری نرم افزارهای که روی سیستم اش میخواهد نصب شود تیک زده و فرم را امضاء میکند سپس فروشنده تمام هزینه ها را محاسبه کرده و فاکتور خرید در اختیار مشتری قرار میدهد تا در قسمت حسابداری این فاکتور را بپردازد.قسمت حسابداری هزینه و آدرس و تلفن مشتری را میگیرد تا هنگام آماده شدن سیستم بتواند با مشتری تماس بگیرد.
بعد از اسمبل کردن ونصب نرم افزارهای مورد نیاز، فروشنده با مشتری تماس میگیرد پس ازدریافت فاکتور پرداخت شده سیستم را تحویل مشتری میدهد.
حال اگرسیستم مشکل دار شود مشتری با شرکت تماس میگیرد مسئول فنی و تعمیر به درب منزل رفته و سیستم را تعمیر میکند(نصب نرم افزار و یا آموزش به مشتری و یا تعویض قطعه ی مورد نصب نظر)اگر خدمات انجام شده شامل گارانتی باشد از مشتری هزینه ای دریافت نمیشود در غیر این صورت هزینه ای خدمات انجام شده دریافت میشود.
پروژ ه تحقیق در مورد تحلیل شرکت خدمات رسانی کامپیوتر