نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی شهر تهران

اختصاصی از نیک فایل ارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی شهر تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی شهر تهران

به صورت ورد ودر133صفحه

چکیده

هدف کلی از این پژوهش ارتباط بین کیفیت خدمات، تعهد تمرینی، برند و وفاداری به برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ زمان حال نگر است. همچنین این تحقیق به لحاظ هدف از نوع کاربردی بوده و از لحاظ روش تحقیق جزو تحقیقات توصیفی-پیمایشی بصورت همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش، کلیه استفاده کنندگان از اماکن سلامتی منطقه شمال شهر تهران می باشند. که به صورت مرتبط در یک سال گذشته در این اماکن مشغول به فعالیت بدنی بوده اند. در این تحقیق تعداد 120 نفر به عنوان حجم نمونة استفاده شده است. برای اندازه گیری متغیرهای تحقیق از از پرسشنامه استاندارد ویلیامز (2010) استفاده شده است که دارای 67سوال با مقیاس 7ارزشی لیکرت می باشد که نظرهای پاسخ دهندگان را در 4 مولفه 1. کیفیت خدمات (کیفیت خدمات، مشارکت در برنامه های باشگاه ) 2. وفاداری به برند 3. تعهد تمرینی و 4. برند (دلیل عضویت ، احساسات درباره آرم و لوگو، مشارکت در برنامه های باشگاه، سایر سوالات، تاثیر باشگاه، مدیریت باشگاه، تاثیر برنامه های باشگاه، موارد مربوط به باشگاه)، مورد سنجش قرار داده است و پاسخ هر سوال بر یک مقیاس هفت درجه ای از کاملا موافقم (1) تا کاملا مخالفم (7) مشخص می شود (89/0=α) جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی برای طبقه بندی یافته¬ها و برای آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون کلموگروف اسمیرنوف جهت طبیعی بودن توزیع داده ها و آزمون اسپیرمن، یومن ویتنی و کروسکال والیس با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 18 به عمل آمد. براساس یافته های پژوهش ارتباط معنادار و مستقیمی بین کیفیت خدمات و تعهد تمرینی شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران(002/0=p ،277/0- =r). بین کیفیت خدمات و برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران(001/0=p ،516/0- =r)، یفیت خدمات و وفاداری به برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران(001/0=p ،626/0- =r) وجود دارد. همچنین ارتباط معنادار و مستقیمی بین تعهد تمرینی و برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران(001/0=p ،507/0- =r)، تعهد تمرینی و وفاداری به برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران(001/0=p ،426/0- =r) وجود دارد. همچنین بین برند و وفاداری به برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران (001/0=p ،575/0- =r) رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. بین جنسیت شرکت کنندگان و وفاداری به برند تفاوت معنی¬داری وجود دارد (048/0 p=). بین وضعیت تاهل شرکت کنندگان و تعهد تمرینی تفاوت معنی¬داری وجود دارد (029/0 p=). که بین کیفیت خدمات (045/0=p و 761/9=x2) و برند (038/0=p و 133/10=x2) و سن شرکت¬کنندگان تفاوت معنی¬داری وجود دارد. که بین برند (001/0=p و 759/15=x2) ، وفاداری به برند (02/0=p و 872/9=x2) و تعهد عملی شرکت کنندگان با سابقه عضویت آنها تفاوت معنی¬داری وجود دارد. مى توان نتیجه گرفت ارتقا هریک از این مولفه ها و کیفیت خدمات موجب افزایش میزان تعهدتمرینی و وفادارى مشتریان به برند مى شود که این وفادارى مزایاى زیادى از جمله کاهش هزینه هاى جذب مشتریان جدید، کاهش حساسیت مشتریان به تغییرات و قیمت ها، افزایش موانع براى ورود رقباى جدید و رشد درآمد را در پى خواهد داشت. باشگاه های ورزشی دارنده برند باید تمرکزشان را فراتر از راهبردهاى بازاریابى، بر رضایت مشترى قرار دهند تا ارزش ویژه برند و برند و اعتماد را در بین مشتریان پرورش دهند. با این حال برای اثبات در این زمینه تحقیقات بیشتری برای حمایت از این فرض مورد نیاز است.


دانلود با لینک مستقیم


ارتباط تعهد تمرینی، برند وکیفیت خدمات با وفاداری به اماکن تندرستی شهر تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد