این مقاله با قالب ترجمه WORD و در 14 صفحه و فایل اصلی مقاله در حجم 10 صفحه و در قالب PDF می باشد
چکیده
هدف: هدف این مقاله ارائه بازتاب همگرایی و مدیریت اطلاعات با استفاده از چشم نداز تاریخی و تجربیات دو مدیر حرفه ای از دو نظام متفاوت می باشد که در زمینه استخراج یک زمینه آموزش درجه یک در این موضوع با هم همکاری نموده اند.
طراحی/روش شناسی/رویکرد: این مقاله تدریس استراتژی کسب و کار و استراتژی اطلاعات را در یک بافت تاریخی قرار می دهد و این موضوع را با بازتاب آموزش موضوع در اجرا و عمل ترکیب می نماید.
یافته ها: از این مقاله در می یابیم که نیاز به تبادل نقطه نظرات و مهارت ها بین دانشجویان مدیریت اطلاعات و دانشجویان علوم اطلاعات وجود دارد که این خود باعث بهره رساندن به هر دو طرف و ایجاد ارزش افزوده مجموعه مهارت های هر دو طرف می شود.
تأثیرات عملی: در طراحی برنامه آموزشی برای آموزش حرفه ای اطلاعات ، دانشجویان ، این دانشجویان نیاز به یک پیش زمینه قوی در کسب وکار و محیط کاری جهت استفاده بهینه از فناوری ها در جهت ارزش آفرینی کسب و کار دارند.
اصالت/ارزش: این مقاله یک مطالعه موردی از یک تجربه به همراه تفسیر متغیرهای تدریس یک موضوع را ارائه می دهد.
کلید واژه ها: استراتژی مدیریت، آموزش حرفه ای، دانشگاه ها، بریتانیا،
نوع مقاله: مقاله کاربردی
مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان اشتراک و همگرایی سیستمهای اطلاعات و مدیریت اطلاعات