فرمت فایل word بوده و قابلیت ویرایش دارد
تعداد صفحه:43
فهرست مطالب :
انواع بازاریابی
واکنش نسبت به تغییرات قیمت
قیمت گذاری در بین سطوح کانال
قیمت گذاری در طول سطوح کانال
جهت یابی اصطلاحات کلیدی
توضیح
کسب مهارت در بازاریابی
پیمودن شبکه
تفکر مانند یک مدیر بازاریابی
مرور مفاهیم
سودمندی دلال
روابط شخصی
توزیع وظایف کانال
تعداد سطوح کانال
رفتار کانال
نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه :
یکى از شرکتهاى فرعی و عمده شرکت ملّى پالایش و پخش فرآورده هاى نفتى ایران است.
این شرکت با بهره گیری از تخصص و خدمات پنج هزار نفر نیروی انسانی عهده دار تامین نفت خام خوراک پالایشگاه های کشور از مبادی تولید داخل و کشورهای حوزه دریای خزر ( سوآپ ) و همچنین انتقال فرآورده های استحصالی از پالایشگاه ها و فرآورده های وارداتی از مبادی جنوب و شمال به انبارهای متصل به خطوط لوله در سطح کشور است.سیستم مخابرات مستقل صنعت نفت نیز زیر نظر این شرکت به منظور پشتیبانی و حصول اطمینان از عملیات انتقال پایدار و ایمن به موازات شبکه عظیم خطوط لوله در حال بهره برداری است.
کارآموزی مدیریت