نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

رام گوشی HUAWEI G6-L33

اختصاصی از نیک فایل رام گوشی HUAWEI G6-L33 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رام گوشی HUAWEI G6-L33


رام گوشی HUAWEI G6-L33

 رام گوشی HUAWEI G6-L33

این فایل نسخه GENERAL است و قابل رایت بر روی تمامی بیلد نامبر ها میباشد

در سال ۲۰۱۳ میلادی بود که شرکت چینی هواوی از گوشی پر سر و صدای خود به نام اسند P6 رونمایی به عمل آورد. گوشی ای که توانست در زمان خود، عنوان باریک ترین گوشی هوشمند را با ضخامت ۶٫۲ میلی متر به خود اختصاص دهد. حدود یک سال بعد، این شرکت چینی با محصولی ضعیف‌تر نسبت به اسند P6، بار دیگر پا به میدان گذاشت تا با رقیبانی نظیر سامسونگ S4 mini و موتورولا موتو G رقابت کند. این محصول که اسند G6 نام دارد در مراسم کنگره‌ی جهانی موبایل سال ۲۰۱۴ رونمایی گشت و توانست نگاه ه زیادی از کاربران را از همان ابتدا به خود جلب کند. اما اصلی ترین شاخصه‌ی این گوشی را می‌توان در طراحی زیبا و دوربین دوم با کیفیت آن دانست. ویژگی‌هایی که برگ برنده‌ی این گوشی نسبت به سایر میان رده ها می‌باشد. در مجموع هواوی اسند G6 حس یک گوشی ارزان قیمت را به خود گرفته و حس تجملی‌ای که در P6 وجود داشت، به هیچ عنوان در آن دیده نمی‌شود.(DIGIKALA)


آموزش نصب :


روش اول:

  1.  رام گوشی HUAWEI G6-L33 فایل رام رسمی را از زیپ خارج کنید.
  2. پوشه ی “dload” را به کارت حافظه انتقال دهید. مطمئن باشید که در پوشه ی dload فایلی به نام “UPDATE.APP” وجود داشته باشد.
  3. وارد تنظیمات تلفن شده و قسمت “درباره تلفن> به روز رسانی> محلی”  را انتخاب کنید. نکته: این مسیر در مدل های مختلف کمی متفاوت است. همچنین در برخی موارد برای شناسایی پکیج آپدیت، نیاز هست یک بار دستگلاه را خاموش و روشن کنید.

روش دوم:

  1. پس از آنزیپ رام گوشی HUAWEI G6-L33، پوشه ی dload را به کارت حافظه انتقال دهید.
  2. تلفن را خاموش کرده و بعد همزمان کلید های ترکیبی “صدا + پاور” را گرفته و منتظر می مانیم تا دستگاه وارد مرحله نصب رام شود.

دانلود با لینک مستقیم


رام گوشی HUAWEI G6-L33
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد