نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد مدیر توسعه سازمانی حرکت در امتداد یک سازمان برپایه یادگیری

اختصاصی از نیک فایل تحقیق در مورد مدیر توسعه سازمانی حرکت در امتداد یک سازمان برپایه یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مدیر توسعه سازمانی حرکت در امتداد یک سازمان برپایه یادگیری


تحقیق در مورد مدیر توسعه سازمانی  حرکت در امتداد یک سازمان برپایه یادگیری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه6

فهرست مطالب

مرور مقالات

 

حرکت در امتداد یک سازمان برپایه یادگیری

 

در بازار رقابتی امروز به شکل فزاینده ای برای سازمانها مهم است تا از رقبای خود پیش گیرند. یک شیوه از حفظ امتیاز رقابتی توسعه نیروی کار کاملاً متخصص می باشد که با دانش و تخصص مورد نیاز جهت پیشگاه در محیط بازار مجهز شده است. آنها سعی می کنند از مزایای مربوط به دانش وتخصص رقبا استفاده نمایند، حتی اگر یک کارمند از پست خود خارج شود کل فرایند دانش و حس رقابت سازمان تأثیر نمی پذیرد.

 

جهت اطمینان از وقوع فرایند فوق ، بسیاری از شرکت ها ویژگی های یادگیری سازمانی را تطابق می دهند. در اینجا چندین تعریف از یک چنین سازمانی وجود دارد. یدلر و سایرین  ( 1991، همانند سام بروک و استیوارد 2000 ،صفحه) یادگیری سازمانی را به صورت زیر تعریف نمودند«فرایندی که یادگیری تمامی اعضا را تصریح نموده و بصورت مداوم خود را تبدیل می کند. با این وجود، ارزیابی یوس (2005، صفحه 372) در خصوص یادگیری سازمانی براساس این باور پایه ریزی گردیده که یادگیری جمعی اعضای سازمانی منجربه پیدایش امتیازات رقابتی و عملکرد سازمانی ممکن است روش بنظر برسد. اما در این جا انتقاداتی در خصوص این مفهوم وجود دارد که آن از لحاظ صحت و درستی در مقایسه با ابزار مدیریت جهت کنترل افکار باورهای کارگران کارایی ندارد.

 

یک مطالعه موردی یادگیری سازمان:

جهت بدست آوردن یک تصویر درست راجع به مزایای تطابق یک فرهنگ یادگیری سازمان و جهت کشف احساسات درست پرسنل در مسیر فوق الذکر، یک نوع کشف در یک چنین سازمانی صورت گرفت. نقطه متمرکز در این جا یک سازمان تولیدی متوسط در استرالیا – شرکت تولیدی متخصص بخش هیا خودکار می باشد که بازارهای بین المللی چندین کارخانه در سراسر جهان را شامل می شود


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مدیر توسعه سازمانی حرکت در امتداد یک سازمان برپایه یادگیری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد