•در ساده ترین تعریف، میتوان سمبل و نمادی از کالا دانست که قادر است از طریق آرم، ترکیب رنگها، صدا، مظاهر و حتی شیوههای نوشتاری، پیام مورد نظر را به مخاطب منتقل ساخته و در اولین نگاه کالا را به ذهن آورد.
•نوعی نشان گرافیکی است که به سبک خاصی تنظیم شده و یک سازمان را کمابیش معرفی میکند.
•تصویر، نماد، علامت، طرح یا نحوه نگارش نام یک شرکت یا سازمان برای تشخیص سریع و راحت آن.
لوگو بخشی از فرایند برندینگ و وظیفه اصلی مدیریت برند است.
بر خلاف آنچه تصور میشود ، طراحی یک لوگو کار بسیار زمان بر و مشکلی است. نه تنها شما مجبورید تعداد زیادی متغیر را در نظر داشته باشید، بلکه باید بدانید چگونه تغییرات را به خوبی و به نسبت های مناسب در جاهایی که نیاز است اعمال نمایید.
دانلود پاورپوینت لوگو برای درس سمینار در مسایل بازاریابی - 70 اسلاید