نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پیشنهاد معماری برای شهر سنندج

اختصاصی از نیک فایل پیشنهاد معماری برای شهر سنندج دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیشنهاد معماری برای شهر سنندج


پیشنهاد معماری برای شهر سنندج

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات43

 

در شهر سنندج طبق نتایج همدمای مؤثر 77 درصد اوقات سال احساس سرما وجود دارد و حدود 3 درصد شرایط گرم وجود دارد و حدود 20 درصد آسایش حرارتی برقرار است . بنابراین اولویت معماری در شهر سنندج مقابله با سرمای هوا در طول سال مخصوصاً فصل پاییز و زمستان می باشد . در مرحله دوم باید تا حد امکان با گرمای طاقت فرسایی تابستان مقابله نمود. بجز پیشنهادات که در معیار ماهانی برای شهر سنندج شده است می توان پیشنهادات زیر را برای بیشتر کردن محدوده آسایش حرارتی بکار برد .
الف )‌در خصوص مقابله با سرما پیشنهادات زیر را می‌توان بکار برد :
پیشنهاد اول :
فضاهای داخلی ساختمان از همدیگر تفکیک شود و هر کدام به اندازه‌ مورد نیاز گرم شوند – مثلاً لزومی ندارد که به طور دائم اتاق خواب یا حمام و بعضی فضاهای غیر ضروری را گرم نگه داریم . همچنین می توانیم به وسیله نصب در ، در بین فضای داخلی منزل و راه پله‌ای که به بالا می رود از اتلاف گرما جلوگیری نمود.
پیشنهاد دوم :
استفاده از پنجره های که در سقف منازل تعبیه می شوند برای ورود به نور خورشید در فصل زمستان مفید هستند ولی شکل استفاده از این پنجره ها در فصل تابستان با عبور نور و انرژی خورشید به داخل منازل باعث گرم شدن فضای داخلی ساختمان می شوند. برای ا مقابله با گرمای ورودی از این پنجره ها در فصل تابستان باید از سایه بانها استفاده شود . البته تعبیه یک دریچه قابل باز و بسته شدن در این پنجره ها می تواند جهت ایجاد کوران در فضای ساختمان برای فصل گرم مؤثر باشد .
پیشنهاد سوم :
استفاده بهینه از وسایل گرمای زای داخل ساختمان می تواند اتلاف انرژی را به حداقل برساند برای نمونه می توان امتداد لوله را در فضای منزل طولانی تر کرد تا هوای گرم تر دیرتر به خارج منزل هدایت شود یا میتوان با گذاشتن یک مخزن آب کنار بخاری از گرمای مخزن آب استفاده کرد . در نهایت با درزگیری روزنها و استفاده از پنجره های دوجداره می توان اتلاف حرارت را به حداقل رساند .
ب) درباره مقابله با گرما در ماههای تابستان نیز می توان روشهای زیر را به کار برد :
اول : می توان با کاشت درختان خزان دار در فصل تابستان از سایه مناسب آنها استفاده نمود و نیز با تعیین محل مناسب غرس درخت از قدرت خنک کنندگی آن در فصل تابستان بهره مند شده و از چشم اندازی زیبا آن استفاده کرد . در غرس درختان باید فضای بین آنها در نظر گرفته شود تا در طول شب اشعه موج بلند زمین بدون برخورد با مانعی حرارت را دفع کند . برای جریان بهتر هوا در فصل تابستان بهتر است زیردرختان خلوت نگه داشته شوند.


دانلود با لینک مستقیم


پیشنهاد معماری برای شهر سنندج

فایل سرت N920CD

اختصاصی از نیک فایل فایل سرت N920CD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل سرت N920CD


فایل سرت N920CD

 

 

 

 

 

 

 

 

فایل  Cert گوشی N920CD

مخصوص دوسیم

 

تست شده وسالم 

 

این گوشی نه super Imei میشه نه فایلای cert موجود جواب میده

قابل رایت با تمامی باکسها


دانلود با لینک مستقیم


فایل سرت N920CD

عاشورا و جلوه های آن در ادبیات معاصر

اختصاصی از نیک فایل عاشورا و جلوه های آن در ادبیات معاصر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

عاشورا و جلوه های آن در ادبیات معاصر


عاشورا و جلوه های آن در ادبیات معاصر

عاشورا قیام بیبدیل و تاریخی بود که حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ) با انجام آن طرح یک مکتب زیبا را پیریزی کرد. از این روست که در مکتب عاشورا معارف بلند و زیبایی را میتوان دید و در هر عصر و زمانی میطلبد که قلم به دستان و فرهنگیان جامعه، گوشة از زوایای آن قیام و پیام‎‎های تاریخی آن را در قالب خطابه، نثر، شعر و…….. باز گو نماید.

ضرورت عاشورا شناسی، واقعیتی است که بر هیچ کس پوشیده نیست، زیرا، همواره این قیام تاریخی چه از طرف دشمانان قسم خورده و چه از طرف دوستان نا اهل، مورد تحریف و ستم قرار گرفته است.

دشمنان، با ایجاد شبهه و زیر سؤال بردن، در پی کمرنگ و یا بیاهمیت جلوه دادن و خرافی نشأن دادن آن بوده و سعی کرده است قیام عاشورا را مقطعی، خود جوش و بدون پشتوانة فکری معرفی نمایند که دیگر در شرایط امروزی کاربرد ندارد.


دانلود با لینک مستقیم


عاشورا و جلوه های آن در ادبیات معاصر

استخر شنای المپیک 2008 چین

اختصاصی از نیک فایل استخر شنای المپیک 2008 چین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

استخر شنای المپیک 2008 چین


استخر شنای المپیک 2008 چین

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات33

 

ده های پایانی قرن بیستم و چند سالی که را که از قرن بیست و یک می گذرد به جرئت می توان دوره تحول اساسی در اندیشه های بشر و تغییر دیدگاه او نسبت به جهان پیرامون خود تلقی کرد. اگر «اخلاق» و اصول اخلاقی را، که زاییده وجدان بشر و تغییر ناپذیر هستند، از این امر مستثنی کنیم، در نحوه نگرش سایر علوم و نیز دنیای هنر به مسائل و موضوعات، تغییرات عمده ای به وقوع پیوسته است. از دیدگاه بشر امروزی، جهان حاضر یک جهان ارگانیک است که در آن فضا، زمان و اجسام به صورت متحول، سیال، درگیر با یکدیگرند و اتباط غیرخطی دارند. دانشمندان و صاحبان اندیشه برای تبیین جهان امروز دیگر صرفاً به علوم کلاسیک و قطعیت جهان بینی ریاضی گونه تکیه

 


آرایش کریستالها در طبیعت
نمی کنند، بلکه مباحثی همچون عدم قطعیت، آشفتگی، هندسه های نااقلیدس و فراکتالی، نظریه پیچیده و فیزیک غیرخطی، جهانی متفاوت از گذشته را در برابر انسان پست مدرن قرار داده است. با وسیع تر شدن قلمرو علوم، بر تعداد مجهولات و سؤالات نیز افزوده می شود و انسان برای رازگشایی مجهولات تازه، می بایست تلاش بیشتری کند.
بشر می تواند پاسخ بسیاری از پرسش های خود را از راه آزمایش، تحقیق و خلق فرضیات تازه بیابد. اما شاید بتوان خود «طبیعت» را بهترین پاسخگوی سؤالات بشر دانست. طبیعت، همه جواب ها را دارد و این انسان ها هستند که به تدریج می آموزند چگونه بپرسند.
این امر، در طراحی و ساخت فضاها و بناهای شهری و در علم مهندسی سازه نیز صادق است. طبیعت، درس های طراحی بسیار مهم و ارزشمندی به ما می دهد. از جمله اصول اساسی این طراحی آن است که اگر مقصود طراحی به درستی و شایستگی برآورده شود، نظم و ترتیب حاصل، زیبایی تلقی می شود؛ اما اگر صرفاً در پی زیبایی به دلیل زیبایی باشیم به آن دست نخواهیم یافت.

 


دید هوایی سایت برگزاری بازیها
طبیعت، هم طراحی زبردست است و هم مهندسی چیره دست، هم در انتخاب فرم و شکل یک جسم (متناسب با نیاز آن) بهترین ها را انتخاب می کند و هم در انتخاب اسکلت و مکانیسمی که به آن جسم ایستایی و دوام ببخشد. ساده ترین، مناسب ترین و مؤثرترین ها را به کار می گیرد. جالب آن است که در طبیعت فرم یک جسم و اجزای برپادارنده و شکل دهنده آن به صورت متقابل با یکدیگر را تعریف و به نوعی هر یک، خود را دیگری دیکته می کند. از تار عنکبوت گرفته تا کندوی زنبور عسل و از یک صدف دریایی گرفته تا استخوان بال کرکس. هر چقدر صورت مسئله در طبیعت سخت‌تر باشد، راه حل های طبیعی آن نیز به همان میزان زیبا، دقیق و پیچیده است


دانلود با لینک مستقیم


استخر شنای المپیک 2008 چین

بررسی یادگیری مشارکتی ،رقابتی ،انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی

اختصاصی از نیک فایل بررسی یادگیری مشارکتی ،رقابتی ،انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی یادگیری مشارکتی ،رقابتی ،انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی


بررسی یادگیری مشارکتی ،رقابتی ،انفرادی بر میزان  یادگیری و یاد داری با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی

فهرست مطالب

فصل اول:                                                                                                            

    مقدمه

    بیان مسئله

     اهمیت وضرورت پژوهش

     اهداف تحقیق

    فرضیه های تحقیق

    تعاریف عملیاتی

    تعاریف نظری متغیرها

فصل دوم:

     مقدمه

     ادبیات پژوهش

      پیشینه پژوهش

فصل سوم:

    مقدمه

    روش تحقیق

   جامعه آماری

    نمونه آماری

   روش نمونه گیری 

    ابزار اندازه گیری                     

 فصل چهارم:

  مقدمه

   روش تحقیق

   روایی وپایایی ابزار اندازه گیری

   روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل پنجم:

   مقدمه

   بحث و نتیجه گیری

   بررسی فرضیه1و2

   نتیجه گیری کلی

   پیشنهاد های کاربردی

   پیشنهادهای پژوهشی

   محدودیتهای تحقیق

  منابع و پیوست ها

چکیده :

 

هدف ازانجام این پژوهش بررسی یادگیری مشارکتی ،رقابتی، انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی دانش آموزان پایه‌ی اول راهنمایی ناحیه 2 رشت بوده است .دراین پژوهش فرضیه‌ها به این نکته اشاره دارند که بین الگوی مشارکتی ،رقابتی ،انفرادی تفاوت وجود دارد. جامعه آماری را کلیه دانش آموزان پسر که در ناحیه 2 درسال تحصیلی 94-93 در شهر رشت به تحصیل مشغول بوده را شامل شده است .

 جهت نمونه‌گیری از روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای چند مرحله ای استفاده شده و به صورت کاملاً تصادفی به سه گروه آزمایشی تقسیم شده‌اند . ابزار جمع آوری اطلاعات آزمون های محقق ساخته بود که قبل و بعد از اعمال متغیرهای مستقل بر روی دانش آموزان اجرا شد. برای محاسبه معنی‌داری نتایج در بین گروهها از آزمون وا ریانس یک راهه کواریانس یک راهه،آزمون تعقیبی توکی ا ستفاده شد .

 

نتایج این پژوهش به این شرح است:

 

الگوی مبتنی بر روش یادگیری مشارکتی نسبت به الگوی مبتنی بر روش یادگیری رقابتی وانفرادی در یادگیری و یادداری تفاوت معنی داری را نشان می دهد .



دانلود با لینک مستقیم


بررسی یادگیری مشارکتی ،رقابتی ،انفرادی بر میزان یادگیری و یاد داری با نقش واسطه ای مهارتهای ذهن آگاهی وسرسختی