نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

اختصاصی از نیک فایل دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد


دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد

شامل 44 صفحه با فرمت ورد

 

-1- مقدمه.... 13

2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری.................................................................. 15

2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM................................ 18

2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری کلید مدیریت ارتباط با مشتری.................................. 19

2-5- سازمان‌دهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری............................................ 27

2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایت‌مندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری........................ 28

2-7- فنآوریهای مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری.................................................. 30

2-8- فناوری اطلاعات و بهره‌وری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM..................................... 33

2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری................................................................... 38

2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری.......................................... 45

2-11- مدیریت ارتباط و تمرکز بر مشتریان کلیدی................................................................ 46

2-12- پیشینه تحقیق    49

منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد