
شامل 44 صفحه با فرمت ورد
-1- مقدمه.... 13
2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری.................................................................. 15
2-3- چرخة زندگـــی مشتری و چرخة خدمت مطلوب در فرایند CRM................................ 18
2-4- جلب اعتماد و رضایتمندی مشتری کلید مدیریت ارتباط با مشتری.................................. 19
2-5- سازماندهی فرایندهای سازمان و مدیریت ارتباط با مشتری............................................ 27
2-6- الگوها و مدلهای سنجش رضایتمندی در مدیریت مؤثر ارتباط با مشتری........................ 28
2-7- فنآوریهای مدرن و به روز و مدیریت ارتباط با مشتری.................................................. 30
2-8- فناوری اطلاعات و بهرهوری بنگاههای اقتصادی و بهبود CRM..................................... 33
2-9- مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری................................................................... 38
2-10- مدیریت دانش مشتری در راستای حفظ و وفاداری مشتری.......................................... 45
2-11- مدیریت ارتباط و تمرکز بر مشتریان کلیدی................................................................ 46
2-12- پیشینه تحقیق 49
منابع
دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد