*اصول بازاریابی ((Principles of Marketing
*ویرایش 8
*فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ
*ترجمه دکتر علی پارساییان
*فصل اول بازاریابی دردنیای در حال تغییر
•اگر سازمان تلاش وسیعی انجام ندهدمحصولات شرکت فروش نخواهد رفت .این دیدگاه را درمورد کالای ناخواسته به کار میبرند مثل بیمه
•هدف شرکت با این فلسفه فروش چیزهایی است که ساخته اند نه ساخت چیزهایی که بازار میخواهد
•این دیدگاه ممکن است به رابطه بلند مدت با مشتری نمی انجامد
•سازمان باید نیازها و خواست ها و منافع بازار مورد نظرراتعیین کند و ارزشی برتر به مشتریان ارائه کند به گونه ای که جنبه های رفاهی مشتری و جامعه را حفط نماید یا انها را بهبود بخشد.دراین دیدگاه ممکن است بین خواست های کوتا ه مدت ورفاه بلند مدت مصرف کننده تناقض پیش بیاید
دانلود پاورپوینت فصل اول بازاریابی دردنیای در حال تغییر کاتلر- 29 اسلاید