
1-انتخاب موضوع:
2-شرح اجمالی:
3-اهداف عینی واحد یادگیری:
4-تولید محتوای واحد یادگیری_نوشته های نامرئی)
5-فراهم کردن مواد آموزشی مورد نیاز:
6-انتخاب روش مناسب با اهداف موضوع و محتوا
7-ارزشیابی و تصحیح زمان:
در این واحد دانش آموز می فهمد که در زندگی رومزه نیازهایی داریم و برای برطرف کردن این نیازها مواد اطراف خود را تغییر می دهیم در بعضی تغییرات مثل دوختن لباس شکل و اندازه ی ماده تغییر می کند ولی جنس ماده تغییر نمی کند یعنی ماده جدیدی به وجود نمی آید و در برخی از تغییرات ماده های اولیه به ماده ی جدیدی تبدیل می شود مثل پختن در واقع مفهوم و کاربرد تغییرات شیمیلیی و فیزیکی را بررسی می کنیم.
دانلود پاورپوینت طراحی آموزشی علوم پنجم ابتدایی - 7 اسلاید