فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد آسانسور به صورت ورد 7 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.
قرارداد آسانسور
این قرارداد فیمابین شرکت ................. به نمایندگی ................. به نشانی ....................................... تلفن ............... که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود از یک طرف و شرکت ........................ به نمایندگی .................. به نشانی ................................. تلفن ................ که در این قرارداد به اختصار پیمانکار نامیده می شود , از سوی دیگر منعقد می گردد .
ماده یک ـ موضوع قرارداد
طراحی و خرید دو دستگاه آسانسور کامل با مشخصات فنی پیوست کاملاً وارداتی ساخت شرکت .............. همراه با نصب و راه اندازی در محل کارگاه طبق مشخصات فنی ذکر شده در قرارداد .
ماده دو ـ اسناد و مدارک قرارداد
2-1- قرارداد حاضر
2-2- نقشه و مشخصات فنی
2-3- کلیه دستور کارهایی که در حین اجرا توسط کارفرما ابلاغ می گردد .
2-4- مبحث پانزدهم مقررات ملی ساختمان که بدون ضمیمه نمودن جز اسناد قرارداد می باشد .
ماده سه ـ مبلغ قرارداد
کل مبلغ قرارداد , عبارتست از .................. ریال که پس از کسر 5 درصد بابت مالیات قابل پرداخت می باشد که از مبلغ کل قرارداد .................. ریال جهت طراحی محاسباتی و فروش و حمل و تحویل کلیه تجهیزات و لوازم مربوط به دو دستگاه آسانسور به همراه کلیه عوارض ومالیات های کالای وارداتی به صورت تحویل کامل در کارگاه .........................
مبلغ ................. ریال جهت نصب کلیه درب ها و کابین و دیگر لوازم مربوط بطور کامل و راه اندازی دستگاه ها همراه با اخذ تأیید آسانسور از شرکت بازرسی آسانسور ایران در نظر گرفته شده است .
ماده چهار ـ نحوه پرداخت
با توجه به توافقات و زمان بندی تحویل آسانسور نحوه پرداخت به شرح ذیل خواهد بود.
4-1- مبلغ ..................... ریال به تاریخ .................... طی چک شماره ................ بانک ................... بابت تحویل کلیه درب های طبقات , درایو ( نیروی محرکه ) و دستگاه های مربوط به ایمنی و تراول ها و غیره که پس از اخذ تأیید از پروژه مبنی بر حضور موارد فوق در پروژه قابل دریافت خواهد بود .
4-2- مبلغ ........................ مورخ .................. طی چک شماره ................. بانک ........................
4-3- مبلغ ........................ مورخ .................. طی چک شماره ................. بانک ........................
ماده پنج ـ مدت قرارداد
با توجه به اینکه پیمانکار اذعان می نماید از محیط کارگاه بازدید به عمل آمده و مسائل اجرایی در کارگاه همراه با خرید وسائل وارداتی تجهیزات را درنظر گرفته و با این شرایط جهت خرید , حمل , تحویل , نصب و راه اندازی کل آسانسورها از تاریخ عقد قرارداد به مدت ............. ماه قرارداد را بطور کامل تا راه اندازی اولیه انجام داده و پیمانکار حداکثر در مدت ............ ماه بعد از آن همراه با استاندارد آسانسورها جهت تحویل موقت درخواست کتبی نماید .
ماده شش ـ زمان بندی انجام کار
6-1- مورخ ..................... تحویل کلیه درب ها و ریل ها به همراه درایو و متعلقات (تراول)
6-2- مورخ ................... نصب کلیه درب ها و ریل ها .
6-3- مورخ ................... تحویل کابین و تابلو و کلیه قطعات کسری جهت نصب و راه اندازی .
6-4- مورخ .................. نصب کلیه قطعات و راه اندازی کامل جهت اخذ تأیید استاندارد .
ماده هفت ـ دوره تضمین قرارداد
7-1- پیمانکار , کل مجموعه خریداری شده را بعد از تاریخ صورتجلسه تحویل نهایی به مدت 24 ماه گارانتی نموده و موظف است هرگونه اشکال در سیستم یا خرابی در قطعات آن را در کمترین زمان جبران نماید .
7-2- پیمانکار 2 فقره چک وجه الضمان بانک مورد تأیید کارفرما را بابت وجه الضمان تحویل اجناس خریداری شده به پروژه هریک به مبلغ ...................... ریال طی اخذ رسید به کارفرما در هنگام عقد قرارداد تحویل داده که بدیهی است پس از تحویل اجناس به پروژه طی یک صورتجلسه , کلیه چک های وجه الضمان تحویلی به ایشان مسترد می گردد .
برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.
با تشکر
فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد آسانسور به صورت ورد 7 صفحه به صورت ورد