نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

اختصاصی از نیک فایل مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان


مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان

62 صفحه

همراه با منابع

2-1) مقدمه.............................................................................................

18

2-2) مزیت رقابتی..................................................................................

19

2-2-1) تئوری سازمان صنعتی ..................................................................

20

2-2-2) مدل پنج نیروی رقابتی پورتر..........................................................

21

2-2-3) بحث و انتقاد در مورد مدل پنج نیروی رقابتی پورتر................................

23

2-2-4) تئوری مبتنی بر منابع .....................................................................

23

2-2-4-1) طبقه بندی منابع......................................................................

26

2-2-4-2) ویژگی های منابع در تئوری مبتنی بر منابع........................................

27

2-2-4-3) تفاوت بین منابع و قابلیت ها........................................................

28

2-2-5) برخی از مباحث و تئوری های مرتبط با تئوری مبتنی بر منابع .................

29

2-3) مسئولیت اجتماعی سازمان (CSR).........................................................

30

2-3-1) تعاریف و مدل ها..........................................................................

30

2-3-2) مسئولیت اجتماعی سازمان و عملکرد مالی..........................................

34

2-3-3) مسئولیت اجتماعی سازمان و تئوری مبتنی بر منابع.............................

36

2-3-4) مسئولیت اجتماعی سازمان و ذینفعان...............................................

36

2-4) تئوری ذینفعان................................................................................

37

2-4-1) ویژگی های ذینفعان..................................................................

39

2-4-2) ارتباط ذینفعان و سازمان..............................................................

40

2-4-3) علاقمندی های ذینفعان..............................................................

43

2-4-4) مشارکت ذینفعان.......................................................................

45

2-4-5) انتظارات ذینفعان........................................................................

46

2-4-6) ارزش های ذینفعان...............................................................

47

2-5) مدل کسب و کار...........................................................................

48

2-5-1) تعریف مدل کسب و کار.................................................................

48

2-5-2) چارچوب مدل کسب و کار اولیه ایتامی و نیشینو ................................

50

2-5-3) طراحی مدل کسب و کار با رویکرد سیستم فعالیت ...........................

51

2-5-4) چارچوب مدل کسب و کار جانسون، کریستنسن و کاگرمن ...................

53

2-5-4-1) گزاره ارزش مشتری.............................................................

54

2-5-4-2) فرمول سود.......................................................................

54

2-5-4-3) منابع کلیدی ....................................................................

54

2-5-4-4) فرآیند های کلیدی .......................................................

54

2-5-5) چارچوب مدل کسب و کار اپلگیت..........................................

55

2-5-5-1) مفهوم کسب و کار..........................................................

55

2-5-5-2) تحلیل استراتژی.........................................................

56

2-5-5-3) تحلیل مشتریان...........................................................

56

2-5-5-4) ارزیابی شبکه کسب و کار....................................................

57

2-5-5-5) تحلیل قابلیت ها................................................................

57

2-5-5-6) تحلیل ارزش خلق شده برای تمام ذینفعان.................................

57

2-5-6) اجزای مدل کسب و کار...........................................................

58

2-5-7)  مفهوم اجزای مدل کسب و کار در ادبیات مدل ............................

59

     کسب و کار و مسئولیت اجتماعی سازمان

 

2-6) گزاره ارزش  ..........................................................................

65

2-7) تمایز محصول..............................................................................

66

2-8) مدل کسب و کار و مشتری..................................................

66

2-9) پیشینه تحقیق........................................................................

67

2-9-1)CSR  استراتژیک پورتر و کرامر ........................................

67

2-9-2) خلق شرکت های پایدار اکلز، پرکینز و سرافیم.....................

68

2-9-3) بررسی تاثیرات CSR بر عملکرد سازمان توسط آینو و سرافیم ............

69

2-9-4) یکپارچه سازی منافع جامعه و استراتژی های سازمان کانتر ..............

71


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه مدل کسب و کار با رویکرد مسئولیت اجتماعی سازمان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد