مقاله کامل بعد از پرداخت وجه
لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"
فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:224
فهرست مطالب
صفحه عنوان
- مقدمه 7
- گرافیک و تبلیغات نوین 12
- فصل اول: آرم و نشانه ها 22
- فصل دوم: اوراق اداری 38
- فصل سوم: پوستر 55
- فصل چهارم: کاتالوگ و بروشور 88
- فصل پنجم : فولدر 124
- فصل ششم: بیلبورد 128
- فصل هفتم: استند 148
- فصل هشتم: هدایای تبلیغاتی 162
- فصل نهم: بسته بندی 187
- فصل دهم: لیبل 209
- فصل یازدهم: طراحی جلد 212
- منابع و مآخذ 221
مقدمه :
علائم و نشانه ها از بدو خلقت در اشکال مختلف تصویری همراه انسان بوده است . تصاویر موجود در غارها، زمینه های پیدایش خط ، نمادهای ریاضی در علوم و همچنین سایر زمینه های مختلف ریشهای ابتدایی پیدایش علائم می باشند.
امروزه طراحی آرم یا نشانه از جمله وظایف هنرمند و طراح گرافیک می باشد. هر سازمان یا موسسه ای به هنگام شکل گیری، درصدد طراحی یک نشانه و آرم برای خود می باشد تا بدین وسیله بتواند هویت و شخصیت اجتماعی خود را به دیگران معرفی نماید .
اصولا آرم یا نشانه مشخصه اصلی هویت سازمانی بوده و حکم امضاء و مهر آن را دارد . بنابراین طراحی یک آرم بایستی با احتساب تمامی جنبه های مختلف و بررسی دقیق صورت پذیرد. یک پوستر ، بروشور و یا یک صفحه از روزنامه که توسط هنرمند گرافیک صفحه آرایی شده است یک زمان کوتاهی را به خود اختصاص داده و سپس ، تصویر جدیدی جای آن را می گیرد اما یک نشانه اغلب دارای تاریخ مشخص و معینی نیست
پروژه تبلیغاتی شرکت طوس طیف