پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی
انفجار اطلاعات بازاریابی
منابع پژوهش بازار
مقدار داده ها
ابزار رشد فزاینده سود در سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) بوده است
سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟
طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم وساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(1992))
MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند:
1- انعطاف پذیر باشد .
2- به روز نگهداری شوند
3- دسته بندی اطلاعات
MKISویژگی های مهم
آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند.
تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است .
اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد.
مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند
و ...
در 21 اسلاید
قابل ویرایش
در 21 اسلاید
قابل ویرایش
پاورپوینت سیستم های اطلاعات بازاریابی