10 صفحه word
نویسنده: ماکس ساترلند
مترجم:سینا قربانلو
ماکس ساترلند یکی از مدیران موسسه مارکت مایندتکنالوجیزاست.
وی همچنین از مسئولان ساترلنداسمیت پی تی وای لیمیتد است که از جمله 10شرکت برند تحقیقات بازار استرالیا است.
او در عین حال استاد بازاریابی در دانشکده بازرگانی دیویدسیم در دانشگاه موناش است.
وی دارای مدرک کارشناسی بازرگانی در رشته بازاریابی از دانشگاه نیوساتولزپف مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی از دانشگاه سیدنی و مدرک دکترای روانشناسی از دانشگاه ایالتی کنت ایالات متحده آمریکا است.
این کتاب رمز وراز تاثیرات تبلیغات را میگشاید و برخی از سازو کارهای روانشناختی بنیادین آن را توصیف میکند.
خلاصه روانشناسی تبلیغات تجاری