نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نیک فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تبلیغات در زمان رکود اقتصادی

اختصاصی از نیک فایل مقاله تبلیغات در زمان رکود اقتصادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تبلیغات در زمان رکود اقتصادی


مقاله تبلیغات در زمان رکود اقتصادی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:10

شرکت‌کنندگاندرکنفرانسبازاریابیوارتونباعنوان «ارتباطبامشتریاندرحالرشد»گردهمآمدهبودندتادرمورداستراتژیبرندبحثومذاکرهکنند. آنهامعتقدبودندبازاریابانو فعالان عرصه تبلیغات درهمهزمان‌هابهویژهدرزمانتغییراوضاعاقتصادیبایدنوآورباشند.

اقتصادیکهروندنزولیداردچهتأثیریرویرفتارمصرف‌کنندهمی‌گذارد؟کاملاواضحاست،باعثمی‌شودمردماشتیاقکمترینسبتبهخرجکردنداشتهباشند. بهگفتهجانلجیمزنایبرییسبازاریابیجهانیدرآژانستبلیغاتیلئوبرنت،تحقیقاتاخیرنشانمی‌دهدکه 80 تا 90 درصدمردمدرزمانخریدتمایلبهمعاوضهیاخریدباقیمتپایین‌تردارند. بهعلاوه،کریسکواِنهمدیرعاملسازمانتبلیغاتیروزتااظهارکردامکاناینکهبسیاریازاینمشتریانبهحالتقبلازرکودبرگردندبسیارکماست.

امااینعقب‌نشینی‌هایمصرف‌کننده،بعضیازفعالیت‌هایجذابیراراکدمی‌کندکهبازاریابانمی‌توانستندازآنسودببرند. جیمزبیانداشت «مردمعلاوهبرارزیابیبرندهاواینکهآیاتصمیمبهمعاوضهیاخریدباقیمتپایین‌تردارند،نحوهگذراندناوقاتخودرانیزتغییرداده‌اند.» یعنیکمتربیرونمی‌روندوبیشتربررویخانهوخانوادهمتمرکزمی‌شوند. والمارتشرکتیاستکهبهاینرونددرپیغام‌رسانی‌اشتوجهنشانداد. تبلیغاتاینشرکتفراترازجلبمشتریباقیمت‌هایپاییناستوبهجایآن،بهدنبالنشاندادناینموضوعاستکهاینپس‌اندازهاچقدرمی‌توانددرزندگیمشتریانتاثیرگذارباشد. جیمزخاطرنشانساختدرزمانوارونگیاقتصادیاینعاملبسیارمهمی‌است،زیرارکوداقتصادیباعث «خدشه‌دارشدناعتماد»بینشهروندانوشرکت‌هاشدهاست.

اریکاسمیت،مدیربازاریابیمحصولاتفیلیپسمی‌گوید «مصرف‌کنندگانیاباقیمتکمترخریدمی‌کنندیااقدامبهخریدهاییهمراهباجایزهمی‌کنند.»


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تبلیغات در زمان رکود اقتصادی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد